• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
اخبار امروز : 3
0
0

رژلب‌هایی که دندان‌ها را سفیدتر نشان می‌دهند

  • کد خبر : 47315
  • 16 خرداد 1403 - 19:37
رژلب‌هایی که دندان‌ها را سفیدتر نشان می‌دهند

رژلب‌هایی که دندان‌ها را سفیدتر نشان می‌دهند قانون کلی که باید در نظر گرفت این است که از سایه‌های گرم مانند نارنجی، قهوه‌ای و مرجانی یا هر چیزی که ته رنگ زرد دارد که احساس لک و کثیفی را تقویت می‌کند، خودداری کنید انتخاب رنگ مناسب رژ لب به اندازه انتخاب رنگ کرم پودر متناسب […]

رژلب‌هایی که دندان‌ها را سفیدتر نشان می‌دهند

قانون کلی که باید در نظر گرفت این است که از سایه‌های گرم مانند نارنجی، قهوه‌ای و مرجانی یا هر چیزی که ته رنگ زرد دارد که احساس لک و کثیفی را تقویت می‌کند، خودداری کنید

انتخاب رنگ مناسب رژ لب به اندازه انتخاب رنگ کرم پودر متناسب با پوست مهم است. رژ لب با توجه به رنگی که دارد و آنچه روی لب نشان می‌دهد، می‌تواند با ایجاد درخشندگی، کیفیت لبخند را بهبود بخشیده و با استفاده از تئوری رنگ‌ها، دندان‌ها را سفیدتر نشان بدهد.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از ایندیپندیت فارسی به گزارش نشریه ووگ قانون کلی که باید در نظر گرفت این است که از سایه‌های گرم مانند نارنجی، قهوه‌ای و مرجانی یا هر چیزی که ته رنگ زرد دارد که احساس لک و کثیفی را تقویت می‌کند، خودداری کنید. همچنین از طیف‌های رنگی خنثی (Nude از بژ تا قهوه‌ای) که دندان‌ها را کدرتر نشان می‌دهند، پرهیز کنید. در مقابل رنگ‌هایی که ته‌رنگ آبی دارند (رنگ‌های سردتر) استفاده کنید، که به طور طبیعی دندان‌ها را سفید می‌کنند.

قرمز با ته رنگ آبی

قرمز با ته رنگ آبی

رژ لب قرمز معروف پاریسی‌ها می‌تواند بهترین اثر را روی لبخند شما داشته باشد. آن را با ته‌رنگ مایل به آبی انتخاب کنید. زیرا در چرخه رنگ،‌ آبی متضاد زرد است. گارنت، کارمین یا «توت فرنگی خرد شده» (crushed strawberry) طیف‌های رنگی ایده‌آلند.

صورتی کم‌رنگ

https://dl.greenbeautymag.com/2024/06/sortikamrang.webp

درست مانند قرمز با ته‌رنگ آبی، صورتی کم‌رنگ به لطف ته‌رنگ‌های سردش توهم دندان‌های سفیدتر را ایجاد می‌کند و ظاهری بسیار نرم به چهره می‌دهد. صورتی شکری یا «nymph’s thigh» ترجیحا مات رنگ‌های مناسبی‌اند.

مطالب خواندنی:  آموزش آرایش چشم کات کریس؛ سبکی پرطرفدار و زیبا

آلویی و شرابی پررنگ

آلویی و شرابی پررنگ

رنگ بنفش مات (که در چرخه رنگ با رنگ زرد در تضاد است) و آلویی، طیف‌های رنگی ایده‌آلی برای روشن‌تر نشان دادن دندان‌هایند. این رنگ‌ها مخصوصا در روزهای آفتابی، و همچنین برای پوست‌های سبزه یا برنزه عالی‌اند.

جهت خرید بهترین رژلب ها کلیک کنید

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=47315

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.