• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 6
0
1

رکوردشکنی زوم و تیک‌توک در فروشگاه‌های اپلیکیشن

  • کد خبر : 23445
  • 04 مرداد 1399 - 20:31
رکوردشکنی زوم و تیک‌توک در فروشگاه‌های اپلیکیشن

اگر اپلیکیشنی وجود داشته باشد که برای دوران کرونا ساخته شده باشد آن اپلیکیشن، زوم است. این اپلیکیشن کنفرانس ویدئویی می‌تواند همزمان میزبان ۱۰۰ مشارکت‌کننده در چت تصویری باشد. طی یک دوره سه‌ماه از آوریل تا جون، زمانی که کرونا شهروندان آمریکایی را مجبور کرد در خانه بمانند، زوم توانست رکوردی جدیدی برابر با ۹۴ […]

اگر اپلیکیشنی وجود داشته باشد که برای دوران کرونا ساخته شده باشد آن اپلیکیشن، زوم است. این اپلیکیشن کنفرانس ویدئویی می‌تواند همزمان میزبان ۱۰۰ مشارکت‌کننده در چت تصویری باشد.

طی یک دوره سه‌ماه از آوریل تا جون، زمانی که کرونا شهروندان آمریکایی را مجبور کرد در خانه بمانند، زوم توانست رکوردی جدیدی برابر با ۹۴ میلیون نصب را در پلتفرم iOS به ثبت برساند. در سه‌ماه اول سال میلادی، قبل از آنکه فراگیری کرونا به مشکلی بزرگ تبدیل شود، تیک‌توک (TikTok) که یک اپلیکیشن ویدئوهای کوتاه‌مدت است رکورد بیشترین نصب را در اختیار داشت. با استناد به سنسر تاور (Sensor Tower) تیک‌توک توانسته بود ۶۷ میلیون نصب را در اپ استور داشته باشد.

‌موفقیت‌های زوم و تیک‌توک بسیار شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد، زیرا تا قبل از سال جدید میلادی، هیچ اپلیکیشنی که در دسته‌بندی بازی‌ها نبوده نتوانسته است تعداد نصب بیش از ۵۰ میلیون را در یک بازه سه‌ماه در پلتفرم iOS به ثبت برساند. تنها با در نظر گرفتن تعداد دفعات دانلود از گوگل پلی، زوم در یک بازه زمانی سه‌ماه بین آوریل تا جون بیش از ۳۰۰ میلیون دانلود را داشته است. دیگر اپلیکیشنی که توانسته از عدد ۳۰۰ میلیون دانلود عبور کند تیک‌توک است. تیک‌توک در سه‌ماه دوم سال میلادی ۷۱ میلیون بار از اپل استور دانلود شده است که نسبت به بازه مشابه سال گذشته رشدی ۱۵۴ درصدی را تجربه کرده است.

پس از سال‌ها برای اولین بار، در سه‌ماه دوم سال مجموع دانلود از اپ استور آمریکا (۲.۲ میلیارد) از مجموع دانلود اپ استور در چین (۲.۱ میلیارد) پیشی گرفت. بر اساس معیار سالیانه، تعداد دانلود اپلیکیشن‌های iOS از اپل استور در آمریکا ۲۷ درصد بیشتر شده است، درصورتی که این مقدار افزایش در کشور چین تنها ۲ درصد است. از منظر جهانی، میزان دانلود از اپ استور در سه‌ماه دوم با ۲۲.۶ درصد افزایش به عدد ۹.۱ میلیارد رسیده است. میزان دانلود در همین بازه زمانی در گوگل پلی با افزایشی ۳۴.۹ درصدی روبرو شده و به عدد ۳۸.۷ میلیارد رسیده است.

مطالب خواندنی:  نرم افزار WSATools برای نصب آسان تر اپ های اندروید به ویندوز ۱۱ بازگشت

همین‌طور که ویرانگری کرونا در ایالت‌های آمریکا ادامه پیدا می‌کند، شهروندان آمریکایی بیشتری برای برقراری ارتباط با یکدیگر از زوم استفاده خواهند کرد و این باعث رشد روزافزون اپلیکیشن خواهد شد. از آنجایی که آمریکایی‌ها از تیک‌توک استفاده می‌کنند تا با ساخت ویدئو فکر خود را از ویروس کرونا منحرف کنند، تیک‌توک نیز به رشد خود ادامه خواهد داد.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=23445

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.