• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 2
0
2

نتفلیکس اعلام کرد که اپلیکیشن iOS خود را به macOS منتقل نمی‌کند

  • کد خبر : 12117
  • 21 مهر 1398 - 7:48
نتفلیکس اعلام کرد که اپلیکیشن iOS خود را به macOS منتقل نمی‌کند

از زمانی که شرکت اپل برای اولین بار اعلام کرد که توسعه‌دهندگان می‌توانند اپلیکیشن‌های iPad را به macOS منتقل کنند، پیش‌بینی‌ها درباره انتقال اپلیکیشن‌های محبوب بالا گرفت. اما نتفلیکس به تازگی اعلام کرده است که این شرکت پخش آنلاین، اپلیکیشنی برای macOS عرضه نمیکند و امیدی به عرضه یک اپلیکیشن مخصوص برای مک نیست. نتفلیکس […]

از زمانی که شرکت اپل برای اولین بار اعلام کرد که توسعه‌دهندگان می‌توانند اپلیکیشن‌های iPad را به macOS منتقل کنند، پیش‌بینی‌ها درباره انتقال اپلیکیشن‌های محبوب بالا گرفت.

اما نتفلیکس به تازگی اعلام کرده است که این شرکت پخش آنلاین، اپلیکیشنی برای macOS عرضه نمیکند و امیدی به عرضه یک اپلیکیشن مخصوص برای مک نیست.

نتفلیکس یکی از اپلیکیشن‌های محبوب رایگان iPad است و این اپلیکیشن از طریق هر مرورگری بر روی کامپیوترهای مک قابل دسترسی است. البته طراحی یک اپلیکیشن مخصوص مزایایی دارد که نسخه منتقل شده آن به iPad نیز می‌تواند داشته باشد؛ مزایایی مانند فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی قابل دانلود برای نمایش آفلاین و یا بهره مندی کامل از قابلیت تصویر در تصویر اپل.

پیش‌ از این، نتفلیکس اپلیکیشن مخصوصی برای ویندوز ۱۰ طراحی کرد تا در کنار رایانه‌های شخصی، تبلت‌ها و لپ تاپ‌ها نیز بتوانند به خوبی از این امکانات اپلیکیشن استفاده کنند.

اضافه نشدن نتفلیکس به اپلیکیشن‌های کاتالیست اپل، به نوعی نشان دهنده شروع ناامید کننده این شرکت است. هرچند کاتالینا از روز هفتم اکتبر در دسترس است، اما تاکنون تنها ۲۰ اپلیکیشن انتقال یافته iPad در مک اپ استور در دسترس هستند. با این تفاسیر، انقلابی که اپل به دنبال رخ دادن آن بود، صورت نگرفته و اپلیکیشن‌های مهمی مانند DC Universe و Asphalt 9 که قرار بود از شاخص‎ترین اپلیکیشن‌های کاتالیست باشند هم به این جریان اضافه نشده و از وبسایت کاتالینا حذف شده‌اند.

منبع:tech.gemfa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=12117

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.