• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

سامسونگ تولید گلکسی F را با تمرکز بر دوربین باکیفیت تایید کرد

  • کد خبر : 26059
  • 30 شهریور 1399 - 17:52
سامسونگ تولید گلکسی F را با تمرکز بر دوربین باکیفیت تایید کرد

مجله زیبایی سبز:چند روز گذشته سامسونگ اعلام کرد که احتمالا نسخه‌ای از گلکسی F را با تمرکز بر دوربین در کشور هند به‌فروش تولید کند؛ امروز این غول کره‌ای صنعت گوشی‌های هوشمند با انتشار یک پیام درباره گوشی مذبور در صفحه توییتر خود، قطعیت تولید آن را تایید کرد. در متن این توییت از جمله […]

مجله زیبایی سبز:چند روز گذشته سامسونگ اعلام کرد که احتمالا نسخه‌ای از گلکسی F را با تمرکز بر دوربین در کشور هند به‌فروش تولید کند؛ امروز این غول کره‌ای صنعت گوشی‌های هوشمند با انتشار یک پیام درباره گوشی مذبور در صفحه توییتر خود، قطعیت تولید آن را تایید کرد. در متن این توییت از جمله «گلکسی F جدید سرانجام شما را متاثر خواهد کرد؛ منتظر بمانید» استفاده شده است:

گلکسی F جدید سرانجام شما را متاثر خواهد کرد؛ منتظر بمانید./ سامسونگ هند: ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۰

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،سامسونگ هنوز اطلاعات دیگری را از گلکسی F جدید منتشر نکرده است اما براساس شایعات، گلکسی F41 نخستین مدل از این سری گوشی‌های جدید خواهد بود که وارد خط تولید خواهد شد. احتمالا کد تولید این دستگاه نیز SM-F415F باشد. سایت پشتیبانی سامسونگ برای مدل F41 در هند دستورعمل استفاده از این گوشی را منتشر کرد و براساس آن، گلکسی F41 از نمایشگری با حفره دوربین قطره‌ای بهره‌مند خواهد شد.

در پشت دستگاه، حسگراثرانگشت و دوربین‌های سه‌گانه به‌ترتیب در وسط و سمت چپ بالای دستگاه قرار دارند؛ دوربین این دستگاه شامل یک واحد اولتراواید و یک واحد واید می‌شود. مشخصات سومین دوربین هنوز مشخص نیست.

gsmarena 005 1 300x300 1gsmarena 004 3 300x300 1

 

 

 

 

 

 

 

بنچ‌مارک گیگ‌بنچ با انتشار مشخصاتی مختصر از سامسونگ گلکسی F41 نوع پردازنده آن را مشخص کرد: پردازنده گلکسی F41 یک واحد اگزینوس ۹۶۱۱ SoC خواد بود که توسط ۶GB رم همراهی می‌شود. همانند گلکسی M31، گلکسی F41 نیز در دو نسخه متفاوت با حافظه‌های داخلی متفاوت و سه رنگ عرضه خواهد شد؛ شایان‌ذکر است که گلکسی M31 به چهار دوربین مجهز بود. درطی روزهای آینده احتمال افشا و انتشار مشخصات بیشتر از گلکسی F41 وجود دارد.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=26059

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.