• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

آغاز تولید انبوه سامسونگ گلکسی فولد ۲

  • کد خبر : 18074
  • 09 خرداد 1399 - 23:32
آغاز تولید انبوه سامسونگ گلکسی فولد ۲

طبق گزارش یکی از بازارهای کره جنوبی، سامسونگ برای تولید انبوه گلکسی فولد ۲، تأمین‌کنندگان را گرد هم آورده است. این شرکت اقدام به سفارش قطعات برای تلفن‌های تاشو بعدی خود کرده است. این گوشی به‌زودی وارد تولید انبوه می‌شود. گفته می‌شود که گلکسی فولد ۲ در شهریورماه در کنار گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ […]

طبق گزارش یکی از بازارهای کره جنوبی، سامسونگ برای تولید انبوه گلکسی فولد ۲، تأمین‌کنندگان را گرد هم آورده است. این شرکت اقدام به سفارش قطعات برای تلفن‌های تاشو بعدی خود کرده است. این گوشی به‌زودی وارد تولید انبوه می‌شود. گفته می‌شود که گلکسی فولد ۲ در شهریورماه در کنار گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ رونمایی شود. براساس پیش‌بینی‌ها، عرضه آن نیز از مهرماه آغاز شود.

برخلاف گلکسی زد فلیپ، گلکسی فولد ۲ یک گوشی پرچم‌دار واقعی خواهد بود. نمایشگر اصلی ظاهرا اندازه ۷.۵۹ اینچ خواهد داشت و از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که این نمایشگر دارای حفره پانچ برای دوربین سلفی باشد و احتمالا با قلم S-Pen نیز سازگار خواهد بود. این گوشی همچنین ظاهرا نمایشگر شیشه‌ای فوق نازک گلکسی زد فلیپ را به ارث خواهد برد. این گوشی باید دوام بیشتری نسبت به گلکسی فولد داشته باشد، زیرا در گلکسی فولد از پلاستیک پلی آمید (PI) استفاده شده است که امکان خراش روی صفحه وجود دارد.

نمایشگر جلوی این گوشی ۶.۲۳ اینچ خواهد بود و این گوشی دارای یک دوربین سه‌گانه (لنزهای ۶۴، ۱۶، ۱۲ مگاپیکسلی) با تثبیت‌کننده دوگانه نوری تصویر خواهد بود.

سامسونگ ظاهرا امسال شاهد فروش حداکثر ۳ میلیون دستگاه در سال بوده است که این هدف خوش‌بینانه در سال گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه برای گلکسی فولد بود. پایین آمدن قیمت می‌تواند به شرکت در دستیابی به این هدف کمک کند.

با این حال، نمایشگرهای تاشو هنوز یک فناوری جدید هستند و مدتی طول خواهد کشید تا هزینه‌ها به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کنند. امسال، احتمالاً سامسونگ قیمت را تنها ۱۰۰ دلار کاهش می‌دهد، این به این معنی است که احتمالاً این دستگاه از قیمت ۱۸۸۰ دلار شروع می‌شود.

مطالب خواندنی:  به‌روزرسانی One UI 2.1 برای گوشی‌های سری گلکسی ۹ به‌زودی عرضه می‌شوند

برای اکثر خریداران اصلی این قیمت غیرقابل قبول خواهد بود و اگر سامسونگ فقط مصرف‌کنندگان خاص‌پسند را هدف قرار دهد، احتمالا رسیدن به هدف فروش خود کار سختی خواهد داشت.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=18074

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.