• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اخبار امروز : 5
0
4

محتوای وب‌سایت مایکروسافت لرنینگ به مایکروسافت لرن منتقل می‌شود

  • کد خبر : 21113
  • 08 تیر 1399 - 20:21
محتوای وب‌سایت مایکروسافت لرنینگ به مایکروسافت لرن منتقل می‌شود

مایکروسافت به تازگی اعلام کرده است که همه محتوای موجود در وب‌سایت مایکروسافت لرنینگ (به نشانی https://microsoft.com/learning) را به سایت مایکروسافت لرن (به نشانی https://docs.microsoft.com/learn/) منتقل خواهد کرد. از تاریخ چهارشنبه ۱۱ تیر ماه (۱ جولای ۲۰۲۰ میلادی) کلیه منابع آموزشی و مجوزهای استفاده مایکروسافت تنها از طریق وب‌سایت Microsoft Learn در دسترس قرار خواهند […]

مایکروسافت به تازگی اعلام کرده است که همه محتوای موجود در وب‌سایت مایکروسافت لرنینگ (به نشانی https://microsoft.com/learning) را به سایت مایکروسافت لرن (به نشانی https://docs.microsoft.com/learn/) منتقل خواهد کرد. از تاریخ چهارشنبه ۱۱ تیر ماه (۱ جولای ۲۰۲۰ میلادی) کلیه منابع آموزشی و مجوزهای استفاده مایکروسافت تنها از طریق وب‌سایت Microsoft Learn در دسترس قرار خواهند داشت. آزمون‌های برنامه‌ریزی شده، مدال‌ها، تائیدیه‌ها و رونوشت‌ها نیز همچنان در مایکروسافت لرن در دسترس قرار دارند. علاوه بر این، مایکروسافت لینک‌هایی به Certification Dashboard به صفحه پروفایل مایکروسافت لرن نیز اضافه کرده است.

چرا مایکروسافت این انتقال را انجام خواهد داد و قصد دارد محتوای مایکروسافت لرنینگ را به مایکروسافت لرن منتقل سازد؟ مایکروسافت در این باره اینطور توضیح می‌دهد:

مایکروسافت لرن محلی برای شروع سفر یادگیری شما برای کاوش و اطلاعات کسب کردن از تکنولوژی‌های ما است و جایی برای کشف مجموعه جامعی از گزینه‌های آموزشی است که شما را قادر می‌سازد تا به سبک متناسب خودتان، چیزهای جدیدی یاد بگیرید. علاوه بر مسیرهای یادگیری خودآموز به صورت رایگان که ترکیبی از آموزش‌های کوتاه و قدم به قدم، مبتنی بر مرورگر، تعاملی، محیط‌های کدنویسی و اسکریپت‌نویسی، دستاوردهای مبتنی بر وظیفه، شما می‌توانید به تائیدیه‌های مایکروسافت و گزینه‌های آموزشی تحت هدایت مربیان مجرب در مایکروسافت لرن نیز دسترسی داشته باشید. ما سعی می‌کنیم تا یک مقصد مشخص و واحد را برای مایکروسافت لرنرها فراهم آوریم.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=21113

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.