• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

مدیاتک در مراسم CES 2022 از وای فای ۷ رونمایی می‌ کند

  • کد خبر : 31237
  • 28 آبان 1400 - 16:10
مدیاتک در مراسم CES 2022 از وای فای ۷ رونمایی می‌ کند
در حال حاضر وای‌ فای 6E جدیدترین نوع اتصالات وای‌فای بوده اما شرکت‌های مختلف همین حالا نیز در حال کار روی نسل بعدی این فناوری هستند.

مدیاتک در مراسم CES 2022 از وای فای ۷ رونمایی می‌ کند

در حال حاضر وای‌ فای ۶E جدیدترین نوع اتصالات وای‌فای بوده اما شرکت‌های مختلف همین حالا نیز در حال کار روی نسل بعدی این فناوری هستند. یکی از این شرکت‌ها مدیاتک بوده که قصد دارد تا در رویداد CES 2022 از فناوری وای فای ۷ رونمایی کند.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،جیمز چن، نایب رئیس بخش بازاریابی محصولات مدیاتک، اعلام کرد که این فناوری نسبت گذشته پیشرفت‌های قابل توجهی داشته و سرعت آن ۲٫۴ برابر سریع‌تر از وای فای ۶ و ۶E خواهد بود. وای فای ۷ همچنین از میزان تاخیر پایین‌تری نسبت به نسخه‌های قبلی برخوردار بوده که در بخش بازی‌های ویدیویی، به‌ویژه بازی‌های آنلاین، کاربرد بسیار زیادی خواهد داشت.

مدیاتک در مراسم CES 2022 از وای فای 7 رونمایی می‌ کند

آقای چن همچنین ادعا کرده که فناوری وای‌فای ۷ مشکلات تداخل سیگنال‌های اینترنت کاربران نزدیک به هم را تا حد زیادی کاهش خواهد داد. با این وجود، هر چند که این فناوری در رویداد CES 2022 به نمایش گذاشته می‌شود، اما هنوز برای تبدیل‌شدن آن به استاندارد جهانی بسیار زود است. گفته می‌شود که عرضه‌ی رسمی این فناوری در سال ۲۰۲۳ اتفاق خواهد افتاد.

نظر شما در مورد فناوری وای فای ۷ چیست؟ به‌نظر شما آیا این فناوری توانایی رفع مشکلات اینترنت‌های فعلی را خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=31237

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.