• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 2
0
3

مشکلات صوتی پیکسل بادز ۲ باعث رنجش کاربران شده است

  • کد خبر : 18370
  • 15 خرداد 1399 - 1:14
مشکلات صوتی پیکسل بادز ۲ باعث رنجش کاربران شده است

برخی از کاربران از مشکلات صوتی پیکسل بادز ۲ رنج می‌برند که احتمالا مربوط به باگ‌های نرم‌افزاری است. یک بحث بزرگ در وب‌سایت پشتیبانی گوگل وجود دارد که به مسئله خاصی در پیکسل بادز ۲ اشاره دارد که هنگام حرکت کاربر ایجاد می‌شود. وقتی کاربران در حال انجام فعالیت‌هایی مانند پیاده‌روی ساده و یا آهسته […]

برخی از کاربران از مشکلات صوتی پیکسل بادز ۲ رنج می‌برند که احتمالا مربوط به باگ‌های نرم‌افزاری است. یک بحث بزرگ در وب‌سایت پشتیبانی گوگل وجود دارد که به مسئله خاصی در پیکسل بادز ۲ اشاره دارد که هنگام حرکت کاربر ایجاد می‌شود.

وقتی کاربران در حال انجام فعالیت‌هایی مانند پیاده‌روی ساده و یا آهسته دویدن هستند، ظاهرا پیکسل بادز ۲ با قطعی صدا مواجه می‌شود. طبق گزارشات، در بین لیست کاربرانی که از این مشکل رنج می‌برند، صاحبان بسیاری از گوشی‌های سری گوگل پیکسل ۳ و پیکسل ۴ داریم. با این حال، به نظر نمی‌رسد که این مشکل فقط مربوط به گوشی‌های هوشمند متصل به هدفون باشد.

شرکت گوگل از این مسئله آگاه است و احتمالا در حال کار بر روی رفع این مشکل نرم‌افزاری است که در هفته‌های آینده خبر‌هایی از آن به بیرون درز خواهد کرد. با این حال، کاربرانی که گرفتار این مشکل هستند، از زمان انتظار راضی نیستند. ظاهرا راه‌ حلی موقتی وجود دارد که به طور بالقوه می‌تواند این مشکل صوتی را برطرف کند.

برای فعال کردن آن، کاربران باید گوشی را از ایرفون جدا کرده و گوشی‌های پیکسل خود را دوباره تنظیم کنند. پس از آن باید حدود ۱۵ ثانیه دکمه روی پیکسل بادز ۲ را درحالیکه کیس آن باز است، نگه دارد. و وقتی نور سفید می‌شود، پیکسل بادز ۲ به گوشی متصل می‌شود و ممکن است مشکل صوتی موجود از بین رفته باشد.

به نظر می‌رسد که این راه حل بیشتر برای گوشی‌های پیکسل مناسب و قابل انجام باشد. با این حال، شما می‌توانید بررسی کنید که آیا این راه حل در گوشی‌هایی به غیر از سری گوشی‌های شرکت گوگل نیز قابل انجام است یا خیر.

مطالب خواندنی:  نگاهی به گوگل پیکسل ۴a XL کنسل شده

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=18370

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.