• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 0
0
1

موجودی دستمال ۱۹ دلاری اپل به اتمام رسید

  • کد خبر : 30829
  • 11 آبان 1400 - 17:07
موجودی دستمال ۱۹ دلاری اپل به اتمام رسید

موجودی دستمال ۱۹ دلاری اپل به اتمام رسید اپل به‌تازگی با عرضه‌ی آیفون ۱۳ و مک بوک پرو جدید، دو محصول تازه را به لیست محصولات خود اضافه کرد اما به‌نظر شما موجودی کدام‌یک از محصولات جدید این شرکت زودتر به پایان رسیده است؟ پاسخ این سوال مربوط به هیچ‌کدام از لپ تاپ و گوشی‌های […]

موجودی دستمال ۱۹ دلاری اپل به اتمام رسید

اپل به‌تازگی با عرضه‌ی آیفون ۱۳ و مک بوک پرو جدید، دو محصول تازه را به لیست محصولات خود اضافه کرد اما به‌نظر شما موجودی کدام‌یک از محصولات جدید این شرکت زودتر به پایان رسیده است؟ پاسخ این سوال مربوط به هیچ‌کدام از لپ تاپ و گوشی‌های این شرکت نبوده و در واقع دستمال ۱۹ دلاری اپل بیشترین میزان تقاضا از سوی کاربران را به خود اختصاص داده است.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،ماه گذشته خبری منتشر شد که نشان می‌داد شرکت اپل علاقه‌ی خود به فروش محصولات خود با قیمت‌های سرسام‌آور را از دست نداده و دستمال جدیدی را با قیمت ۱۹ دلار به لیست وسایل جانبی گران‌قیمتی مانند پایه‌ی چرخ‌‍دار ۴۰۰ دلاری مک پرو و پایه مانیتور ۱۰۰۰ دلاری Pro Display XDR اضافه کرده است.

موجودی دستمال ۱۹ دلاری اپل به اتمام رسید

این دستمال ۶.۳ در ۶.۳ اینچی که از جنس میکروفایبر بوده، در زمان معرفی توسط بسیاری از افراد مورد تمسخر قرار گرفت اما گزارش نیویورک تایمز نشان می‌دهد که میزان تقاضا برای این محصول بیش از دیگر محصولات جدید اپل بوده است. در حال حاضر موجودی این دستمال ۱۹ دلاری به اتمام رسیده و اپل تاریخ شارژ مجدد آن را بین ۱۰ تا ۱۲ هفته اعلام کرده است. وب‌سایت‌های شخص ثالث نیز در این میان از فرصت استفاده کرده و این محصول را با قیمت دو تا سه‌برابر قیمت اصلی به فروش می‌رسانند.

نظر شما در مورد دستمال ۱۹ دلاری اپل چیست؟ آیا از رویکزد اپل در قبال قیمت‌گذاری محصولات خود رضایت دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب خواندنی:  لیست گوشی‌های سونی که انتظار می‌رود اندروید ۱۰ را دریافت کنند

منبع: TechSpot

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=30829

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.