• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
8

هوندا با همکاری سونی پلی استیشن ۵ را در خودروهای الکتریکی خود ارائه می کند

  • کد خبر : 39920
  • 30 آبان 1401 - 15:30
هوندا با همکاری سونی پلی استیشن ۵ را در خودروهای الکتریکی خود ارائه می کند
تسلا به عنوان یکی از بزرگترین سازندگان خودروهای الکتریکی قابلیت‌های زیادی روی خودروهای خود ارائه کرده است و حالا به نظر می‌رسد که سایر شرکت‌های دیگری قصد دارندبرای رقابت با تسلا، خودروهای الکتریکی آینده خود را به چیزی بیش از یک خودروی تبدیل کنند.

هوندا با همکاری سونی پلی استیشن ۵ را در خودروهای الکتریکی خود ارائه می کند

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،تسلا به عنوان یکی از بزرگترین سازندگان خودروهای الکتریکی قابلیت‌های زیادی روی خودروهای خود ارائه کرده است و حالا به نظر می‌رسد که سایر شرکت‌های دیگری قصد دارندبرای رقابت با تسلا، خودروهای الکتریکی آینده خود را به چیزی بیش از یک خودروی تبدیل کنند.

هوندا اعلام کرده است که با همکاری سونی می‌خواهد تجربه گیمینگ پلی استیشن ۵ را روی خودروهای الکتریکی خود ارائه کند. سونی و هوندا به تازگی قراردادی را امضا کرده‌اند که منجر به ارائه قابلیت های منحصر به فرد گیمینگ روی خودروهای الکتریکی هوندا خواهد شد. یکی از این قابلیت‌ها، مجهز کردن خودروها به کنسول پلی استیشن ۵ تاست تا سرنشینان این خودرو ها بتوانند از مزیت های کنسول بازی در حین سفر استفاده کنند.

رئیس هوندا گفته است که هدف نهایی این شرکت ارائه خودروهای الکتریکی است که مبتنی بر گیمینگ، موزیک و فیلم خواهد بود. به گفته این مدیر هوندا‌، رقابت در بازار خودروهای الکتریکی بسیار شدید شده است و بنابراین آن‌ها باید قابلیت هایی ارائه کرد که خودروی شرکت‌شان را از بقیه شرکت‌ها متمایز کند.

وی اظهارات رئیس هوندا برای خودروهای الکتریکی مبتنی بر محتوا جزو اولویت‌های این شرکت است و اولین مدل از این نوع خودروها در سال ۲۰۲۵ در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد.

مزیت خودرو های الکتریکی این است که راننده را از عمل رانندگی فارغ می‌کند و به او اجازه انجام کارهای دیگری در داخل خودرو می دهد بنابراین لازم است که این مزیت با ارائه قابلیت‌های گیمینگ و موزیک به نحو احسن مورد استفاده قرار گیرد. حالا باید ببینیم هوندا و سونی چه محصولی ارائه خواهند کرد.

مطالب خواندنی:  ابداع ربات‌هایی که قابلیت استتار دارند

منبع: Gizchina

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=39920

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.