• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
4

واتساپ با تغییرنام فیس بوک به متا از نامگذاری جدیدی استفاده می‌کند

  • کد خبر : 30815
  • 09 آبان 1400 - 19:07
واتساپ با تغییرنام فیس بوک به متا از نامگذاری جدیدی استفاده می‌کند

واتساپ با تغییرنام فیس بوک به متا از نامگذاری جدیدی استفاده می‌کند وب‌سایت WABetaInfo گزارش داده است که در نسخه ۲٫۲۱٫۲۲۰٫۱۴ واتساپ بتا هنگام باز کردن اپلیکیشن به جای “WhatsApp from Facebook” عبارت “WhatsApp from Meta” را نشان می‌دهد. به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،واتساپ یک سال پیش، پسوند “from Facebook” را […]

واتساپ با تغییرنام فیس بوک به متا از نامگذاری جدیدی استفاده می‌کند

وب‌سایت WABetaInfo گزارش داده است که در نسخه ۲٫۲۱٫۲۲۰٫۱۴ واتساپ بتا هنگام باز کردن اپلیکیشن به جای “WhatsApp from Facebook” عبارت “WhatsApp from Meta” را نشان می‌دهد.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،واتساپ یک سال پیش، پسوند “from Facebook” را به انتهای نام خود در هنگام باز کردن اپلیکیشن اضافه کرد و حالا با تغییر نام فیس بوک به متا، تغییراتی نیز در اپلیکیشن‌های وابسته به این شرکت ایجاد شده است.

وب‌سایت مذکور همچنین گفته است که واتساپ عبارت “WhatsApp from Facebook” را از زیرنویس بخش تنظیمات خودش نیز حذف کرده است.

مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک با اعلام تغییر نام این شرکت از برنامه‌های این شرکت برای یک دهه آینده در قالب پروژه متاورس پرده برداشت و گفت:

ما به‌عنوان بخشی از پروژه متاورس تصمیم گرفته‌ایم که نام جدیدی لرای شرکت انتخاب کنیم تا شامل همه کارهایی باشد که ما در آینده انجام خواهیم داد. متا نامی است که مسیر آینده ما و آرزوهای ما را مشخص می‌کند.

نسخه بتا واتساپ که به‌عنوان یک آپدیت کوچک محسوب می‌شود دارای قابلیت‌هایی مانند ارزیابی پیام‌های دریافتی از اکانت‌های تجاری است.

به‌گفته وب‌سایت WABetaInfo، واتساپ این قابلیت را به‌منظور کمک به کسب‌وکارهای تجاری برای بهبود پیام‌های ارسالی به مشتریان ارائه کرده است. با این قابلیت، مدیران کسب‌وکارها قادر به مشاهده بازخوردهای مشتریان خواهند بود، اما آن‌ها قادر به دیدن کسی که این بازخوردها را ارسال کرده است نخواهند بود. واتساپ از این ویژگی برای محافظت از حریم خصوصی افراد استفاده کرده است.

مطالب خواندنی:  پتنت جدیدی از ساعت هوشمند متا منتشر شد

نظر شما درباره تغییرات جدید در واتساپ و فیس بوک چیست؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: ۹to5mac

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=30815

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.