• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 4
0
4

واتساپ قابلیت جدیدی برای ساخت استیکرهای شخصی ارائه می‌کند

  • کد خبر : 31423
  • 04 آذر 1400 - 19:33
واتساپ قابلیت جدیدی برای ساخت استیکرهای شخصی ارائه می‌کند
اتساپ ظاهراً در حال کار روی قابلیت جدیدی است که به کاربران اجازه خواهد داد تا استیکرهای مخصوص خودشان را در این اپلیکیشن بسازند.

واتساپ قابلیت جدیدی برای ساخت استیکرهای شخصی ارائه می‌کند

واتساپ ظاهراً در حال کار روی قابلیت جدیدی است که به کاربران اجازه خواهد داد تا استیکرهای مخصوص خودشان را در این اپلیکیشن بسازند. این خبر را یک افشاگر هندی به نام Mukul Sharma منتشر کرده و گفته است که این قابلیت را در نسخه بتا واتساپ مشاهده کرده است. این بدین معنی است که ما به‌زودی شاهد عرضه این قابلیت در نسخه پایدار واتساپ خواهیم بود.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،افشاگر هندی همچنین یک اسکرین‌شات از قابلیت مذکور منتشر کرده است که نشان می‌دهد کاربران با استفاده از گزینه Creat در کنار آیکون + قادر به آپلود یک تصویر برای ساخت استیکر خودشان خواهند بود. کاربران همچنین به ابزارهای مختلفی برای ویرایش و شخصی‌سازی استیکرها دسترسی خواهند داشت.

واتساپ قابلیت جدیدی برای ساخت استیکرهای شخصی ارائه می‌کند

شما در حال حاضر فقط می‌توانید از استیکرهای پیش‌فرض یا استیکرهای شخص ثالث در واتساپ استفاده کنید، اما با عرضه قابلیت فوق، امکان ایجاد استیکر برای همگان فراهم خواهد شد. هنوز مشخص نیست که این قابلیت دقیقا چه زمانی ارائه خواهد شد، اما با توجه به اینکه در نسخه بتا واتساپ رویت شده است احتمال عرضه آن در روزهای آینده بسیار زیاد است.

واتساپ همچنین در حال کار روی یک ورژن جدید قابلیت بازپخش صوتی است که به کاربران اجازه خواهد داد تا به پیام‌های صوتی با سرعت‌های مختلفی گوش بدهند.

منبع: Ms Power User

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=31423

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.