• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
4

پردازنده نسل جدید Exynos سامسونگ ساخته مهندسان این شرکت است

  • کد خبر : 3592
  • 27 آبان 1397 - 21:37
پردازنده نسل جدید Exynos سامسونگ ساخته مهندسان این شرکت است

پردازنده نسل جدید Exynos که برای اولین بار در Galaxy S10 استفاده شده، ساخته مهندسان سامسونگ است. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت Samsung یکی از غول‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند است و از رقیبان سرسخت سایر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند به شمار می‌آید. علاوه بر این شرکت Samsung یکی از پیش‌گامان در صنعت طراحی و ساخت […]

9708 57t2588

پردازنده نسل جدید Exynos که برای اولین بار در Galaxy S10 استفاده شده، ساخته مهندسان سامسونگ است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت Samsung یکی از غول‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند است و از رقیبان سرسخت سایر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند به شمار می‌آید. علاوه بر این شرکت Samsung یکی از پیش‌گامان در صنعت طراحی و ساخت پردازنده‌ گوشی‌های هوشمند است که در بیشتر گوشی‌های خود از پردازنده‌های ساخته شده توسط مهندسان سامسونگ که سری Exynos نام دارند؛ استفاده می‌کند.

لازم به ذکر است برخی از نسخه‌های گوشی‌های هوشمند Samsung بسته به مکانی که قرار است عرضه شوند امکانات متنوعی را در‌بر می‌گیرند. به عنوان مثال Samsung در گوشی‌هایی که قرار است در آمریکای شمالی عرضه شوند؛ از پردازنده‌های Exynos استفاده نکرده و از پردازنده‌های سری Snapdragon ( پردازنده ای متناسب با پردازنده تولیدی خود ) استفاده می‌کند. نمونه‌ای دیگر اینکه فقط در مناطق خاصی نسخه ۲۵۶ GB گوشی‌های هوشمند خود را عرضه می‌کند. از نزدیک‌ترین رقبای شرکت Samsung در زمینه ساخت تراشه می‌توان به شرکت‌های Intel ، MediaTek و Qualcomm اشاره کرد.

شرکت Samsung در تاریخ ۱۴ نوامبر از جدیدترین پردازنده پیشرفته خود رونمایی خواهد کرد. این خبر به تازگی در صفحه اختصاصی توییتر سامسونگ منتشر شده است. همچنین لازم به ذکر است که گوشی‌ هوشمند Galaxy S10 که در سال آینده معرفی خواهد شد نیز قدرت خود را از SoC خواهد گرفت و انتظار می‌رود که با پردازنده‌های قدرتمند سری Exynos 9820 ساخت شرکت Samsung معرفی شود.

بر اساس شایعات اخیر گوشی‌های Galaxy S10 با یک NPU دو هسته‌ای و یک CPU هشت هسته‌ای ( به صورت یک ترکیب سه‌گانه از دو هسته Mongoose M4 طراحی شده توسط خود Samsung ، دو هسته ARM سری Cortex-A76 و چهار هسته کارآمد ARM سری Cortex-A55) عرضه خواهند شد.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=3592

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.