• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 4
0
6

گلکسی فولد ۲ از شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی خواهد کرد

  • کد خبر : 21796
  • 16 تیر 1399 - 18:26
گلکسی فولد ۲ از شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی خواهد کرد

سامسونگ قرار است به زودی گوشی تاشو گلکسی فولد ۲ را معرفی کند. این گوشی حالا با شماره مدل SM-F9160 تاُیدیه سازمان ۳C را برای فناوری شارژ سریع ۲۵ وات دریافت کرده است. ضمن اینکه پشتیبانی از شبکه ۵G هم برای آن تائید شده است. سامسونگ فناوری شارژ سریع ۲۵ وات را برای اولین بار […]

سامسونگ قرار است به زودی گوشی تاشو گلکسی فولد ۲ را معرفی کند. این گوشی حالا با شماره مدل SM-F9160 تاُیدیه سازمان ۳C را برای فناوری شارژ سریع ۲۵ وات دریافت کرده است. ضمن اینکه پشتیبانی از شبکه ۵G هم برای آن تائید شده است.

Samsung Galaxy Fold 2 to have 25W fast charging 3C reveals

سامسونگ فناوری شارژ سریع ۲۵ وات را برای اولین بار در گوشی گلکسی S10 5G در سال ۲۰۱۹ معرفی کرد و سپس آن را در سری گلکسی نوت ۱۰ به کار گرفت و حالا این تکنولوژی تبدیل به استانداردی برای هندست‌هاس پرچمدار شده است. با اینکه سایر گوشی‌های سامسونگ از شارژ سریع ۴۵ وات پشتیبانی می‌کنند، اما سامسونگ شارژری را در جعبه آن‌ها ارایه نمی‌کند.

ضمنا فناوری شارژ سریع ۲۵ وات گلکسی فولد ۲ در مقایسه با شارژ سریع سیمی و بی‌سیم ۱۵ وات و شارژ معکوس ۹ وات گلکسی فولد اصلی ارتقا خوبی محسوب می شود

گلکسی فولد ۲ احتمالا دارای دوربین‌های جدید، چیپست اسنپ‌دراگون ۸۶۵ و یک نمایشگر برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها خواهد بود. اما چند منبع ادعا کرده‌اند که این هندست با وجود معرفی در ۱۵ مردادماه (۵ آگوست،، در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد.

منبع:tech.gamefa.com

مطالب خواندنی:  پتنت‌های جدید هواوی به هندست‌هایی با دوربین زیرنمایشگر اشاره دارند
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=21796

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.