• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 2
0
2

گوشی‌های سری ردمی ۱۰X رسما معرفی شدند

  • کد خبر : 18190
  • 11 خرداد 1399 - 1:40
گوشی‌های سری ردمی ۱۰X رسما معرفی شدند

ردمی، برند فرعی شیائومی، امروز از گوشی‌های سری ۱۰X رونمایی کرد. این سری شامل مدل‌های ۱۰X 5G و ۱۰X پرو و همچنین ۱۰X 4G ( نسخه جدید ردمی نوت ۹ برای بازار چین) می‌شود. هندست‌های ۱۰X 5G و ۱۰X پرو از اتصال ۵G دوگانه پشتیبانی می‌کنند و مجهز به نمایشگرهای AMOLED و چیپست Dimensity 820 […]

ردمی، برند فرعی شیائومی، امروز از گوشی‌های سری ۱۰X رونمایی کرد. این سری شامل مدل‌های ۱۰X 5G و ۱۰X پرو و همچنین ۱۰X 4G ( نسخه جدید ردمی نوت ۹ برای بازار چین) می‌شود. هندست‌های ۱۰X 5G و ۱۰X پرو از اتصال ۵G دوگانه پشتیبانی می‌کنند و مجهز به نمایشگرهای AMOLED و چیپست Dimensity 820 بوده و قیمت‌های بسیار رقابتی دارند.

نمایشگر این دو گوشی یک پنل ۶.۵۷ اینچی AMOLED با رزولوشن +FHD و ناچ قطره‌ای است. ۱۰X 5G و ۱۰X پرو به‌ترتیب مجهز به دوربین سلفی ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسلی هستند و نمایشگر هر دو گوشی دارای نرخ تاچ سمپلینگ ۱۸۰ هرتز و پوشش گوریلا گلس ۵ است.

در پشت هر دو هندست، یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و یک دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی وجود دارد، اما مدل پرو از یک دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر و لرزشگیر و همچنین یک لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی هم بهره می‌برد.

هر دو گوشی ردمی ۱۰X 5G و ۱۰X پرو در داخل خود از چیپست Dimensity 820 و به ترتیب از ۶/۸ گیگابایت و ۸ گیگابایت رم استفاده می‌کنند. حافظه دستگاه‌ها هم از ۶۴ تا ۲۵۶ گیگابایت متغیر است. هندست‌های جدید ردمی، سیستم‌عامل اندروید ۱۰ را در کنار رابط کاربری MIUI 12 اجرا می‌کنند و هر دو گوشی انرژی خود را از یک باتری ۴۲۵۰ میلی‌آمپرساعتی می‌گیرند که در ۱۰X 5G با سرعت ۲۲.۵ وات و روی ۱۰X پرو با سرعت ۳۳ وات شارژ خواهد شد. هر دو دستگاه با استاندارد IP53 و جک هدفون معرفی شده‌اند و نسخه پرو از اتصال NFC پشتیبانی می‌کند.

مطالب خواندنی:  سه برابر شدن فروشگاه های شیائومی در اروپا

https://dl.greenbeautymag.com/2020/05/Redmi-10X-series-is-official-with-dual-SIM-5G-support-Dimensity-800-chipsets-and-bargain-pricing-4.jpg

سری ردمی ۱۰X در رنگ‌های آبی، صورتی، طلایی و سفید عرضه خواهند شد. قیمت ۱۰X 5G از ۱۵۹۹ یوان (۲۲۴ دلار) برای نسخه ۶/۶۴ گیگابایتی شروع می‌شود که ارزان‌ترین گوشی ۵G بازار محسوب می‌شود. همچنین یک نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایتی به قیمت ۱۷۹۹ یوان (۲۵۲ دلار)، یک مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی به قیمت ۲۰۹۹ یوان (۲۹۴ دلار) و یک نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایتی به قیمت ۲۳۹۹ یوان (۳۳۶ دلار) هم وجود دارند. فروش رسمی این مدل‌ها از تاریخ ۱۲ خرداد (۱ ژوئن) شروع می‌شوند.

اما قیمت ردمی ۱۰X پرو برای مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی، ۲۲۲۹ یوان (۳۲۲ دلار) و برای نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایتی، ۲۵۹۹ یوان (۳۶۴ دلار) است که فروش‌های این دستگاه‌ها هم از تاریخ ۱۷ خرداد (۶ ژوئن) آغار خواهد شد.

ردمی ۱۰X 4G هم با قیمت پایه ۹۹۹ یوان (۱۴۰ دلار) برای نسخه ۴/۱۲۸ گیگابایتی و ۱۱۹۹ یوان (۱۶۸ دلار) برای نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایتی از امروز قابل خرید است.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=18190

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.