• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

ردمی ۹ ممکن است با رم و حافظه ذخیره‌سازی بیشتری در چین عرضه شود

  • کد خبر : 19568
  • 25 خرداد 1399 - 22:13
ردمی ۹ ممکن است با رم و حافظه ذخیره‌سازی بیشتری در چین عرضه شود

چند روز پیش ردمی از ردمی ۹ با تراشه هلیو G80 SoC و دوربین‌ چهارگانه پشت پنل رونمایی کرد. ردمی ۹ با رم ۳ گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایتی یا ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد و هنوز در چین عرضه نشده است اما هر وقت که بخواهد عرضه […]

چند روز پیش ردمی از ردمی ۹ با تراشه هلیو G80 SoC و دوربین‌ چهارگانه پشت پنل رونمایی کرد. ردمی ۹ با رم ۳ گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایتی یا ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد و هنوز در چین عرضه نشده است اما هر وقت که بخواهد عرضه شود ممکن است با نسخه سوم که دارای حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی است، عرضه شود. این اطلاعات از وب‌سایت چینی تنا درز کرده است.

gsmarena 002 25

گوشی هوشمند ردمی ۹ از نمایشگر ۶٫۵۳ اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن فول‌اچ‌دی پلاس بهره برده است، که دارای حفره‌ای برای دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی است. قسمت پشتی این گوشی هوشمند دارای یک مجموعه دوربین چهارگانه است که ترکیبی از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و واحدهای حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی است. در قسمت پایین این دوربین‌ها، یک حسگر اثر انگشت قرار گرفته است.

gsmarena 005 7

نیروبخش این گوشی هوشمند، باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از طریق درگاه USB-C تا ۱۸ وات شارژ می‌شود، اما شارژر اصلی گوشی تنها می‌تواند گوشی را با ۱۰ وات شارژ کند، بنابراین کاربران باید برای خرید شارژری با سرعت بیشتر هزینه کنند.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=19568

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.