• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

«آلبالو» بخورید تا دچار سنگ کلیه نشوید

  • کد خبر : 24459
  • 19 مرداد 1399 - 21:28
«آلبالو» بخورید تا دچار سنگ کلیه نشوید

متخصص طب سنتی گفت: آلبالو رفع عطش کرده و گرمی معده را کم می‌کند؛ خاصیت ملینی دارد و مربای آلبالو می‌تواند عامل موثری در جلوگیری از سنگ کلیه باشد. نعمت الله مسعودی، متخصص طب سنتی درباره «خواص آلبالو» اظهار داشت: آلبالو رفع عطش کرده و گرمی معده را کم می‌کند؛ همچنین صفرا را کم کرده […]

متخصص طب سنتی گفت: آلبالو رفع عطش کرده و گرمی معده را کم می‌کند؛ خاصیت ملینی دارد و مربای آلبالو می‌تواند عامل موثری در جلوگیری از سنگ کلیه باشد.

نعمت الله مسعودی، متخصص طب سنتی درباره «خواص آلبالو» اظهار داشت: آلبالو رفع عطش کرده و گرمی معده را کم می‌کند؛ همچنین صفرا را کم کرده و معده و کبد گرم را تقویت می‌کند.

وی ادامه داد: آلبالو و گیلاس لینت بخش و خاصیت ملینی دارد. این میوه‌ها را در خارج از فصل هم می‌توانیم استفاده کنیم و از خواص درمانی آنها استفاده کرد؛ به این صورت که به شکل مربا دربیاوریم.

این متخصص طب سنتی خاطرنشان کرد:مربای آلبالو برای افرادی که سنگ کلیه دارند می‌تواند عامل موثر و کمک کننده‌ای در جلوگیری از سنگ کلیه باشد؛ همچنین بعضی افرادی که دچار جوش صورت می‌شوند و گرمی آنها زیاد است، می‌توانند در فصول دیگر نیز از آن استفاده کنند. از شربت آلبالو می‌‌‌توانیم به عنوان یک شربت مناسب در مراسم‌های مختلف استفاده کنیم.

مسعودی بیان داشت: مخصوصا در نقاطی که هوا خیلی گرم بوده یا آب مصرفی خوبی ندارند، اما مجبورر به خوردن آب زیاد هستند؛ بهتر است از شربت آلبالو استفاده کنند.

منبع:سلامت نیوز، فارس،

مطالب خواندنی:  هفت داروی خانگی فوق العاده موثر برای دفع سنگ کلیه
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=24459

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.