• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

آلکاتل از دو گوشی اقتصادی رونمایی کرد

  • کد خبر : 17247
  • 02 خرداد 1399 - 10:00
آلکاتل از دو گوشی اقتصادی رونمایی کرد

شرکت TCL صاحب برند آلکاتل، از دو گوشی آندرویدی اقتصادی برای بازارهای اروپا، اقیانوسیه، خاورمیانه، آمریکای لاتین و آفریقا رونمایی کرد که آلکاتل ۳X و آلکاتل ۱SE نام دارند. این گوشی‌ها هر کدام به ترتیب ۱۵۰ یورو و ۱۰۰ یورو به فروش خواهند رسید. آلکاتل ۳X دارای صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی اچ دی پلاس با […]

شرکت TCL صاحب برند آلکاتل، از دو گوشی آندرویدی اقتصادی برای بازارهای اروپا، اقیانوسیه، خاورمیانه، آمریکای لاتین و آفریقا رونمایی کرد که آلکاتل ۳X و آلکاتل ۱SE نام دارند. این گوشی‌ها هر کدام به ترتیب ۱۵۰ یورو و ۱۰۰ یورو به فروش خواهند رسید.

آلکاتل ۳X دارای صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی اچ دی پلاس با نسبت نمایشگر به بدنه ۹۰ درصدی و صفحه شیشه‌ای ۲٫۵D، و همچنین ناچ قطره‌ای است. پردازنده این گوشی Mediatek MT6762 هشت هسته‌ای، دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت ظرفیت داخلی می‌باشد که تا ۲۵۶ گیگابایت قابل افزایش است. همچنین این گوشی دارای ماژول دوربین چهارگانه شامل دوربین‌های ۱۶ مگاپیکسلی اصلی، ۲ مگاپیکسلی ماکرو، ۲ مگاپیکسلی عمق و ۵ مگاپیکسلی فوق عریض می‌باشد. همچنین دوربین سلفی این دستگاه نیز ۸ مگاپیکسل است. تغذیه این گوشی را یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپری بر عهده دارد، در ضمن سیستم‌عامل گوشی آندروید ۱۰ خواهد بود.

اما آلکاتل ۱SE از صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس بهره می‌برد. ماژول دوربین سه‌گانه آن دارای دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و دوربین عمق ۲ مگاپیکسلی است و دارای دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی نیز می‌باشد. اطلاعی از پردازنده این گوشی در دسترس نیست اما این گوشی دارای ۳ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی است. همچنین منبع تغذیه این گوشی یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری است، به‌علاوه این گوشی نیز از سیستم‌عامل آندروید ۱۰ استفاده می‌کند.

https://dl.greenbeautymag.com/2020/05/Alcatel-reveals-two-new-affordable-smartphone-for-European-markets.jpg

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=17247

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.