• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
اخبار امروز : 2
0
3

آمازون تبلت Fire HD 10 را به یک پردازنده سریع‌تر و USB-C مجهز کرده است

  • کد خبر : 11766
  • 16 مهر 1398 - 21:38
آمازون تبلت Fire HD 10 را به یک پردازنده سریع‌تر و USB-C مجهز کرده است

بزرگ‌ترین عضو Amazon Fire یک بروزرسانی را دریافت کرده است؛ بله، تبلت Fire HD 10. این دستگاه نیز همان نمایشگر ۱۰٫۱ اینچی و طراحی ظاهری قدیمی را دارد، اما باطن این آن دچار تغییراتی در زمینه یک پردازنده جدید، عمر طولانی‌تر باتری شده و برای اولین بار در میان محصولات تولیدشده توسط آمازون نیز، مجهز […]

بزرگ‌ترین عضو Amazon Fire یک بروزرسانی را دریافت کرده است؛ بله، تبلت Fire HD 10. این دستگاه نیز همان نمایشگر ۱۰٫۱ اینچی و طراحی ظاهری قدیمی را دارد، اما باطن این آن دچار تغییراتی در زمینه یک پردازنده جدید، عمر طولانی‌تر باتری شده و برای اولین بار در میان محصولات تولیدشده توسط آمازون نیز، مجهز به درگاه USB-C جهت شارژ سریع است.

آمازون می‌گوید که تبلت جدید Fire HD 10 دارای ۲۰ درصد طول عمر باتری بیشتر و همجنین ۳۰ درصد نیز سریع‌تر است، این یک جهش بزرگ برای این محصولات است، البته اگر ابن اعداد در جهان واقعی فراتر نیز نروند. وای‌فای این دستگاه بهبود و نیز ظرفیت کارت حافظه آن هم به ۵۱۲ گیگابایت افزایش یافته است (ظرفیت مدل‌های قدیمی تا ۲۰۰ گیگابایت بود). در نهایت، آمازون برای اولین بار درگاه USB-C را به یکی از محصولات خود اضافه کرد، این درگاه علاوه بر اینکه برای شارژ کردن بسیار مناسب‌تر است، شارژ سریع  را به Fire HD 10 نیز می‌آورد. برخی از رنگ‌های جدید، علاوه بر مشکی استاندارد مانند: آبی روشن، آلویی و سفید نیز به این تبلت اضافه شده‌اند.

در بخش نرم‌افزار، آمازون تغییرات زیادی را اعمال نکرده است. این شرکت هنوزهم از همان نسخه سفارشی‌شده اندروید موجود در سایر تبلت‌های خود استفاده می‌کند. با این حال، این شرکت یک ویژگی جدید به نام حالت تصویر در تصویر را به این محصول اضافه کرده که به شما این امکان را می‌دهد که در هنگام کار با برنامه‌های دیگر، محتوای ویدیویی موردنظر خود را تماشا کنید. در حال حاضر، تنها چند برنامه از این قابلیت پشتیبانی می‌نمایند  (مانند برنامه خود آمازون یعنی Prime Video، و نت‌فلیکس) اما طبیعتاً باید اپلیکیشن‌های بیشتری در طول زمان اضافه شوند. این ویژگی جدید در تبلت Fire HD 10 عرضه خواهد شد، اما این قابلیت طی بروزرسانی‌های آتی، سایر تبلت‌های این شرکت را نیز در بر خواهد گرفت.

مطالب خواندنی:  تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام معرفی شد

d8a2d985d8a7d8b2d988d986 d8aad8a8d984d8aa fire hd 10 d8b1d8a7 d8a8d987 db8cdaa9 d9bed8b1d8afd8a7d8b2d986d8afd987 d8b3d8b1db8cd8b9e2808cd8aa 5d9c47ce70bfa

تبلت Fire HD 10 Kids Edition در واقع یک نسخه مختص کودکان است و اکنون این محصول یک قاب جدید را  (مشابه با نسخه Fire HD 7 Kids Edition) نیز ارائه می‌دهد. این محصول همچنین دارای یک پایه سرخود جهت ایستاده نگه‌داشتن این تبلت است. بقیه ویژگی‌های این دستگاه مانند: یک برنامه جایگزینی دو ساله، سرویس یک ساله FreeTime؛ که هزاران برنامه ویژه، کتاب، برنامه و فیلم تلویزیونی مختص کودکان را در خود جای داده و همچنین کنترل پیشرفته والدین جهت نظارت و محدود کردن زمان استفاده از این دستگاه‌ها، همچنان پابرجا هستند.

چیزی که آمازون آن را تغییر نداده، قیمت است: تبلت جدید Fire HD 10 همانند مدل قدیمی خود با قیمت ۱۴۹ دلاری و یا ۱۹۹ دلاری برای نسخه Kids Edition، عرضه خواهد شد. هر دو محصول اکنون قابل پیش‌خرید هستند و عرضه عمومی آن‌ها نیز در تاریخ ۸ آبان (۳۰ اکتبر) انجام خواهد شد.

منبع:tech.gemfa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=11766

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.