• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 2
0
2

آمازون در پی شیوع بیماری کرونا از حضور در رویداد MWC 2020 انصراف داد

  • کد خبر : 14902
  • 21 بهمن 1398 - 18:14
آمازون در پی شیوع بیماری کرونا از حضور در رویداد MWC 2020 انصراف داد

آمازون که یکی از شرکت‌های مطرح در حوزه تجارت الکترونیک در دنیا شناخته می‌شود به خاطر نگرانی از شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر جهان، از حضور در کنگره جهانی موبایل موسوم به MWC انصراف داد. روز گذشته، سخنگوی سرویس‌های وب آمازون رسماً اعلام کرد که به دلیل «شیوع گسترده بیماری کرونا و نگرانی‌های دنباله‌دار […]

آمازون که یکی از شرکت‌های مطرح در حوزه تجارت الکترونیک در دنیا شناخته می‌شود به خاطر نگرانی از شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر جهان، از حضور در کنگره جهانی موبایل موسوم به MWC انصراف داد.

روز گذشته، سخنگوی سرویس‌های وب آمازون رسماً اعلام کرد که به دلیل «شیوع گسترده بیماری کرونا و نگرانی‌های دنباله‌دار در مورد این ویروس جدید» حضور خود در نمایشگاه MWC 2020 را لغو کرده است.

این شرکت به جرگه تعدادی دیگر از شرکت‌های مطرح فعال در صنعت تکنولوژی پیوسته است که تاکنون به خاطر نگرانی از شیوع ویروس کرونا و نگرانی‌های مرتبط با همه‌گیر شدن آن، از شرکت در رویداد MWC 2020 بارسلون انصراف داده‌اند. پیش از این شرکت‌هاییی نظیر الجی، ZTE، اریکسن و انویدیا با ابراز نگرانی از همه‌گیر شدن بیماری کرونا خبر از عدم حضور در این مراسم سالانه دادند. شیوع بیماری کرونا از اواخر ماه دسامبر از کشور چین آغاز شد و به سراسر جهان رسید. طبق گزارش‌ها تا روز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه (۹ فوریه) بیش از ۳۷ هزار نفر به آن مبتلا شده‌اند و تاکنون بیش از ۸۰۰ نفر نیز بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند. شرکت‌هایی نظیر اپل، گوگل و نینتندو به بستن دفترهای خود در کشور چین اقدام کرده‌اند و برخی معاملات تجاری خود را برای مدتی محدود لغو کرده‌اند.

سازمان GSMA، مسئول اصلی برگزاری رویداد MWC، اعلام کرده که تعداد کادر پزشکی خود برای این نمایشگاه را افزایش داده است. از سوی دیگر، این موسسه قصد دارد تمام اقدامات لازم برای کاهش خطرات ناشی از این بیماری را انجام دهد تا شرکت‌کنندگان با خیال راحت در آن حضور یابند.

مطالب خواندنی:  آجرهای فضایی برای ساخت سازه در ماه ایجاد می‌شود
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=14902

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.