• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

آنر V30 پرو با قابلیت اتصال ۵G در ماه نوامبر سال جاری عرضه خواهد شد

  • کد خبر : 13358
  • 02 آبان 1398 - 10:09
آنر V30 پرو با قابلیت اتصال ۵G در ماه نوامبر سال جاری عرضه خواهد شد

مدیرعامل آنر، Zhao Ming، اظهار کرد که آنر V30 پرو با قابلیت اتصال ۵G ماه آینده‌ی میلادی به بازار عرضه خواهد شد. مدیرعامل این کمپانی به تاریخ و یا روز خاصی در ماه نوامبر اشاره نکرد اما گفت که این مدل از گوشی‌های آنر از حالت‌های Stand Alone و Non-Stand Alone پشتیبانی خواهند کرد و […]

مدیرعامل آنر، Zhao Ming، اظهار کرد که آنر V30 پرو با قابلیت اتصال ۵G ماه آینده‌ی میلادی به بازار عرضه خواهد شد. مدیرعامل این کمپانی به تاریخ و یا روز خاصی در ماه نوامبر اشاره نکرد اما گفت که این مدل از گوشی‌های آنر از حالت‌های Stand Alone و Non-Stand Alone پشتیبانی خواهند کرد و بیشتر قشر جوان را هدف قرار داده است.

بر اساس شایعات منتشر شده، آنر V30 پرو در رده‌ی گوشی‌هایی قرار خواهد گرفت که از قابلیت اتصال به اینترنت ۵G بهره می‌برند، زیرا از پردازنده‌ی کایرین ۹۹۰ پشتیبانی می‌کند که دارای یک مودم یکپارچه می‌باشد. این گوشی هوشمند دارای یک دوربین ۶۰ مگاپیکسلی بر روی پنل پشتی و یک صفحه‌نمایش OLED با سوراخ پانچی دوتایی بر روی پنل جلویی است.

اکنون انتظار می‌رود که مدل آنر V30 از پردازنده‌ی کایرین ۹۹۰ با قابلیت اتصال ۴G و صفحه‌نمایشی با یک سوراخ پانچ بهره‌مند باشد. سرعت شارژ آنر V30 نسبت به نسل قبلی کمتر خواهد بود، با سیم ۲۲٫۵ وات بدون برخورداری از نسخه‌ی بی‌سیم اما مدل پرو این دستگاه می‌تواند با سیم، حدود ۴۰ وات سرعت شارژ داشته باشد ولی در حالت بدون سیم از یک آداپتور ۱۵ واتی بهره‌مند خواهد بود.

از نکات حائز اهمیت این است که هیچ‌یک از مدل‌های آنر V30 از خدمات Google Play پشتیبانی نخواهند کرد. در واقع چینی‌ها در خارج از کشور خودشان امکان ارتباط با خدمات کمپانی گوگل را ندارند.

منبع:tech.gemfa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=13358

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.