• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

آنر X10 مکس با نمایشگر ۷.۰۹ اینچی LCD معرفی شد

  • کد خبر : 22114
  • 19 تیر 1399 - 23:05
آنر X10 مکس با نمایشگر ۷.۰۹ اینچی LCD معرفی شد

آنر امروز از گوشی  X10 مکس رونمایی کرد. این هندست دارای یک نمایشگر بزرگ ۷.۰۶ اینچی IPS LCD با رزولوشن FHD+ است و در بالای خود یک ناچ قطره‌ای برای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دارد. نمایشگر X10 مکس از یک ماتریکس RGBW استفاده می‌کند که منجر به روشنایی بهبویافته نسبت به پنل‌های LCD معمولی می‌شود. […]

آنر امروز از گوشی  X10 مکس رونمایی کرد. این هندست دارای یک نمایشگر بزرگ ۷.۰۶ اینچی IPS LCD با رزولوشن FHD+ است و در بالای خود یک ناچ قطره‌ای برای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دارد. نمایشگر X10 مکس از یک ماتریکس RGBW استفاده می‌کند که منجر به روشنایی بهبویافته نسبت به پنل‌های LCD معمولی می‌شود. نمایشگر این گوشی می‌تواند تا ۷۸۰ نیت روشنایی داشته باشد و همچنین از فناوری HDR10 پشتیبانی می‌کند. آنر X10 مکس جزو بزرگترین هندست‌های بازار است و ۱۷۴.۳۷ میلیمتر طول و ۸۴.۹۱ میلیمتر عرض دارد و وزن‌اش ۲۳۲ گرم است. این گوشی مجهز به اسپیکرهای دوگانه با بریدگی‌های متقارن در نیمه‌های بالا و پایین فریم است.

Honor X10 Max is official with 7 1

کار پردازش X10 مکس را تراشه Dimensity 800 5G مدیاتک در کنار ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه بر عهده دارد. در پشت دستگاه نیز یک ماژول دوربین مربعی برای دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، فلاش LED و یک دوربین ثانویه با مشخصات تائیدنشده وجود دارد.

انرژی گوشی را یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۲۲.۵ وات تامین خواهد کرد. در بخش نرم‌افزار نیز شاهد اجرای اندروید ۱۰ در کنار Magic UI 3.1 خواهیم بود.

آنر X10 مکس در رنگ‌های آبی، نقره‌ای و مشکی معرفی شده و از فردا در چین به فروش خواهد رفت. قیمت مدل پایه ۶/۶۴ گیگابایتی آن ۱۸۹۹ یوان چین (۲۶۹ دلار) است، در حالیکه قیمت نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایتی و نسخه ۸/۱۲۸ گیگابایتی آن به‌ترتیب ۲۰۹۹ یوان (۲۹۷ دلار) و ۲۴۹۹ یوان (۳۵۴ دلار) خواهد بود.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=22114

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.