• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

آنر X10 مکس به‌طور رسمی ۱۲ تیرماه عرضه می‌شود

  • کد خبر : 20548
  • 02 تیر 1399 - 21:03
آنر X10 مکس به‌طور رسمی ۱۲ تیرماه عرضه می‌شود

مدتی است که در مورد آنر X10 با نمایشگر بزرگتر می‌شنویم و اکنون برند هواوی فاش کرده است که چنین تلفنی وجود دارد که به آن آنر X10 مکس می‌گویند و در تاریخ ۱۲ تیرماه (۲ ژوئیه) به طور رسمی رونمایی می‌شود. طبق مشخصات رسمی در ویبو، این دستگاه از اتصال فناوری ۵G برخوردار است […]

مدتی است که در مورد آنر X10 با نمایشگر بزرگتر می‌شنویم و اکنون برند هواوی فاش کرده است که چنین تلفنی وجود دارد که به آن آنر X10 مکس می‌گویند و در تاریخ ۱۲ تیرماه (۲ ژوئیه) به طور رسمی رونمایی می‌شود.

طبق مشخصات رسمی در ویبو، این دستگاه از اتصال فناوری ۵G برخوردار است و حتی تصویری از این گوشی نیز وجود دارد که یک ناچ قطره‌ای را برای دوربین سلفی نشان می‌دهد و همچنین یک اسکنر اثر انگشت در سمت راست، زیر دکمه تنظیم صدا قرار دارد.

gsmarena 003 24

انتظار می‌رود که گوشی هوشمند آنر X10 مکس همان تجربه کاربری Magic را با آنر X10 ارائه دهد اما در صفحه نمایش بزرگتری این کار انجام می‌شود. آنر ۸X نیز دارای یک نسخه مکس بود که به صورت پراکنده در خارج از چین عرضه شده بود و این در حالی است که آنر ۹X نسخه بزرگتری را در اختیار نداشت، این نسل از میان‌رده‌های آنر دوباره به پهنای باند نمایشگر بزرگ باز می‌گردند.

مشخصات هنوز فاش نشده است و با گذشت ۱۰ روز منتهی به رونمایی، انتظار داریم برخی از تیزرها را ببینیم، اما یکی از شرکت‌های اینترنتی ویبو اعلام کرده است که ظاهراً این مشخصات رسمی است. ما به دنبال تراشه دایمنسیتی ۸۰۰، صفحه‌نمایش ۷٫۰۹ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هستیم. این شارژ سریع تا ۲۲٫۵ وات پشتیبانی می‌کند.

gsmarena 002 40

مشخصات دیگر شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز سلفی ۸ مگاپیکسلی و سیستم‌عامل آندروید ۱۰ با رابط کاربری Magic UI 3.1.1 است. ابعاد کامل گوشی هوشمند آنر X10 مکس ۱۷۴٫۴۶ در ۸۴٫۹۱ در ۸٫۹ میلی‌متر است و وزن آن ۲۲۷ گرم است و در سه رنگ مشکی، آبی، نقره‌ای عرضه می‌شود.

مطالب خواندنی:  گوشی P40 پرو پلاس و تبلت میت‌پد پرو ۵G هواوی به‌زودی عرضه می‌شوند

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=20548

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.