• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
5

آیا با پرایمر لب آشنایی دارید؟

  • کد خبر : 4574
  • 18 آذر 1397 - 18:10
آیا با پرایمر لب آشنایی دارید؟

پرایمر لب یک محصول آرایشی برای استفاده زیر رژلب، خط لب و برق لب است. این محصول، درست مثل پرایمر صورت، نقش پوشاننده‌ای برای لب‌ها دارد. پرایمر لب معمولا مات و بی‌رنگ است و روی لب دیده نمی‌شود؛ اما ظاهر آن را نرم و لطیف می‌نماید و ماندگاری رژلب را زیاد می‌کند. انواع پرایمر لب […]

Lip Primer w

پرایمر لب یک محصول آرایشی برای استفاده زیر رژلب، خط لب و برق لب است. این محصول، درست مثل پرایمر صورت، نقش پوشاننده‌ای برای لب‌ها دارد. پرایمر لب معمولا مات و بی‌رنگ است و روی لب دیده نمی‌شود؛ اما ظاهر آن را نرم و لطیف می‌نماید و ماندگاری رژلب را زیاد می‌کند.

انواع پرایمر لب و نحوه استفاده از آن

پرایمر لب در تیوب‌های پیچی مثل رژلب و یا تیوب‌های فشاری عرضه می‌شود. می‌توانید آن را از فروشگاه‌های لوازم آرایش تهیه کنید. از نظر قیمت، مثل یک رژلب کیفیت بالاست. نوع دیگری از پرایمر لب که کم‌تر متداول می‌باشد، نوع مدادی آن است و می‌توان آن را روی خط لب‌ها کشید تا از بیرون زدن رژلب از محدوده خود جلوگیری کند.

primer for lip

پرایمر را نمی‌توان به تنهایی استفاده کرد. برای استفاده، باید آن را قبل از دیگر محصولات آرایشی روی لب‌های خشک و تمیز بزنید. بعد از چند دقیقه می‌توانید خط لب، رژ یا برق لب را روی آن بزنید. پرایمر لب هرگونه خط، چروک یا ناهمواری لب‌ها را می‌پوشاند و آن را نرم‌تر نشان می‌‌دهد. پرایمر باعث می‌شود رژ یا برق لب زمان طولانی‌تری دوام بیاورد و از بیرون زدن آن‌ها از محدوده‌ مطلوب و همچنین از لکه و چروک شدن رژلب جلوگیری می‌کند.

پرایمر لب، فواید دیگری نیز دارد. برخی از آن‌ها برای برجسته کردن لب‌هاست. برخی حاوی ضد آفتاب با ۱۵ SPF هستند تا از لب‌ها در مقابل آسیب خورشید که سبب چروک و سرطان پوست می‌شود، مراقبت کنند. در برخی انواع پرایمر لب، ویتامین A و C و E موجود است و هم‌چنین دارای خواص ضد چروک هستند که لب‌ها را جوان‌تر نشان می‌دهند.

مطالب خواندنی:  بالم لب چیست و مزایای استفاده از آن کدامند؟

زدن پرایمر لب همیشه ضروری نیست اما بسیاری از افراد موقع زدن رژلب‌های تیره یا خیلی روشن از آن استفاده می‌کنند. به علاوه از آن‌جا که این پرایمر لب‌ها را نرم می‌کند بهتر است آن را به کیف لوازم آرایش خود اضافه کنید.

منبع:ordme.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=4574

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.