• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
اخبار امروز : 5
0
3

آیا خوردن هویج شما را برنزه می کند؟

  • کد خبر : 42816
  • 09 آبان 1402 - 12:04
آیا خوردن هویج شما را برنزه می کند؟
هویج برخی از مزایای سلامتی باورنکردنی را در خود جای داده است. آنها برای سیستم ایمنی و سیستم ایمنی بدن شما بسیار عالی هستند و به لطف غنای آنها در بتا کاروتن و ویتامین A. و سبزیجات ترد به دلیل کاروتنوئیدها ، می توانند به کاهش التهاب کمک کنند.

آیا خوردن هویج شما را برنزه می کند؟

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از ایتینگ ول، هویج برخی از مزایای سلامتی باورنکردنی را در خود جای داده است. آنها برای سیستم ایمنی و سیستم ایمنی بدن شما بسیار عالی هستند و به لطف غنای آنها در بتا کاروتن و ویتامین A. و سبزیجات ترد به دلیل کاروتنوئیدها ، می توانند به کاهش التهاب کمک کنند.

در حالی که مشخص است که هویج می تواند به شما در رسیدن به یک درخشش تابشی کمک کند ، آیا در واقع می تواند بر رنگدانه پوست شما تأثیر بگذارد؟ شاید شنیده باشید که هویج های زیادی می توانند باعث نارنجی پوست شما شوند ، اما طبق این روند اخیر Tiktok ، یک مقدار “درست درست” وجود دارد که گفته می شود می تواند به شما در ظاهر برنزه در تمام طول سال کمک کند.

ایزابل لوکس ، تأثیرگذار Tiktok ، در ویدئویی که ماه ها در حال گردش برنامه است ، گفت: “فقط سه هویج بزرگ در روز بخورید ، من سالهاست که این کار را انجام می دهم.” “من دیگر برنزه نمی شوم ، در طول روز در نور خورشید بیرون نمی روم و این رنگ طبیعی پوست من است: رنگ پریده و صورتی … به من اعتماد کنید.”

بنابراین در مورد هویج که می تواند روی رنگدانه پوست شما تأثیر بگذارد چیست؟ و چند هویج در روز خیلی زیاد است؟ این چیزی است که شما باید بدانید. به گفته متخصص پوست آیا خوردن هویج شما را برنزه می کند؟

مطالب خواندنی:  چگونه مافین هویج خوشمزه و ساده درست کنیم؟

آیا خوردن هویج هر روز شما را برنزه می کند؟ پاسخ کوتاه بله است ، اما تعداد هویج های مصرف ممکن است بسیار بزرگتر از آنچه انتظار دارید باشد.وضعیت کاروتنمی بیش از یک قرن مورد مطالعه قرار گرفته است. کاروتنمی یک اصطلاح پزشکی است که رنگدانه زرد-نارنجی را در پوست توصیف می کند که در هنگام وجود مقادیر زیاد کاروتن در بدن وجود دارد. در یک کتاب اخیر در مورد کاروتنمی – که کاملاً با عنوان کاروتنمی توسط یاسر ال ناصر ، زوئیب جمال و محمد آلبوگائی منتشر شده است – که توسط کتابخانه ملی پزشکی منتشر شده است ، این وضعیت به عنوان خوش خیم توصیف می شود و به طور معمول با زردی اشتباه می شود.

این کتاب ۲۰۲۳ نشان می دهد که به طور مرتب ۳۰ میلی گرم بتا کاروتن در روز مصرف می کند ، باعث می شود رنگدانه پوست شما تغییر کند. چند هویج با آن برابر است؟ با حدود ۶ میلی گرم بتا کاروتن که در یک هویج بزرگ یافت می شود ، باید حداقل پنج هویج بزرگ را در الگوی غذا خوردن روزانه خود برای یک تفاوت قابل توجه مصرف کنید.

امیلی لاچروپپ ، متخصص تغذیه ، امیلی لاچروپپ ، M.S. “در حالی که به نظر نمی رسد که تأثیرات منفی از مصرف سطح بالای بتا کاروتن از مواد غذایی وجود داشته باشد ، می خواهید مطمئن شوید که خوردن مقدار زیادی هویج دیگر سبزیجات مغذی را جابجا نمی کند.” ، RD ، با استناد به مؤسسات ملی بهداشت گفت. “با هدف خوردن انواع محصولات برای به دست آوردن طیف گسترده تری از مواد مغذی مفید است.”

مطالب خواندنی:  طرز تهیه ماهی برگر

خوردن سه هویج توصیه شده Tiktok در روز می تواند به بهبود سلامت پوست شما کمک کند. با این حال ، برنزه هویج به وضوح دشوار است. ضرری ندارد که هویج بیشتری را به الگوی غذا خوردن خود برای فواید سالم خود اضافه کنید ، اما حتماً قبل از در نظر گرفتن یک مکمل با دوز بالا بتاکاروتن ، با پزشک خود صحبت کنید.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=42816

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.