• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 2
0
2

آیتم‌های هارلی کویین در فروشگاه بازی Fortnite، تا تاریخ ۲۸ بهمن دردسترس خواهند بود

  • کد خبر : 14783
  • 20 بهمن 1398 - 22:28
آیتم‌های هارلی کویین در فروشگاه بازی Fortnite، تا تاریخ ۲۸ بهمن دردسترس خواهند بود

اپیک استودیو، تاریخ ۲۸ بهمن (۱۷ فوریه) را آخرین فرصت دستیابی به پوسته‌های شخصیت هارلی کویین از فیلم جدید Birds of Prey، در فروشگاه بازی Fortnite مشخص نموده است تا بازی‌بازانِ علاقه‌مند به این شخصیت، از هم اکنون به فکر جمع کردن وی‌باکس‌ و خرید آن‌ها قبل از این تاریخ باشند. این موضوع که بازی […]

اپیک استودیو، تاریخ ۲۸ بهمن (۱۷ فوریه) را آخرین فرصت دستیابی به پوسته‌های شخصیت هارلی کویین از فیلم جدید Birds of Prey، در فروشگاه بازی Fortnite مشخص نموده است تا بازی‌بازانِ علاقه‌مند به این شخصیت، از هم اکنون به فکر جمع کردن وی‌باکس‌ و خرید آن‌ها قبل از این تاریخ باشند.

این موضوع که بازی Fortnite، هم‌اکنون به بزرگ‌ترین بازی تحت توسعه در جهان تبدیل شده است، چیزی نیست که بتوان آن را انکار کرد. چرا که استودیوی اپیک، با هر رویداد کوچک و بزرگی در جهان، آیتم‌ها و بخش‌های متنوعی را برای بازی خود درنظر می‌گیرد. رویدادهایی نظیر انتقام جویان، جان ویک و اخیراً جنگ ستارگان که به بازی Fortnite افزوده شده بودند، مورد استقبال بسیار زیادی از سوی بازی‌بازان قرارگرفته‌اند و به‌دنبال آن، رویداد جدیدی مصادف با انتشار فیلم Birds of Prey، با نام  Love and War و با محوریت شخصیت هارلی کویین در این بازی، در حال صورت گرفتن است.

این رویداد همانند رویدادهای اخیر این بازی، آیتم‌های ویژه‌ای از بازیگران این فیلم را با انجام چالش‌های مختص به خود، در اختیار بازی‌بازان Fortnite قرار می‌دهد. بدون شک از مهم‌ترین این آیتم‌ها، پوسته‌های شخصیت هارلی کویین هستند که دست بر قضا، به‌دست آوردنشان از طریق انجام این چالش‌ها کمی دشوار به‌نظر می‌رسد و بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا به‌وسیله پول رایج بازی یعنی وی‌باکس، این آیتم‌ها را از فروشگاه بازی خریداری کنند.

این دو پوسته‌ی بسیار جذاب از این شخصیت، هم‌اکنون در فروشگاه Fortnite قابل دسترسی هستند که یکی از آن‌ها مربوط به فیلم Suicide Squad 2016 و دیگری مربوط به فیلم Birds of Prey است. اما استودیوی اپیک، تاریخ ۲۸ بهمن (۱۷ فوریه) را به عنوان تاریخ نهایی دسترسی به این آیتم‌ها مشخص کرده است. همچنین، آیتم‌های دیگری از این فیلم نظیر Harley Hitter و Punchline Pickaxes در همین تاریخ از فروشگاه بازی حذف خواهند شد.

مطالب خواندنی:  پیش‌نمایش پست‌های اینستاگرام در توییتر دوباره امکان‌پذیر شد

بازی Fortnite، هم اکنون برروی تمامی سیستم عامل‌ها و با پشتیبانی از قابلیت کراس‌اور، در دسترس قرار دارد.

منبع:gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=14783

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.