• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 0
0
5

آیفون‌های ۲۰۲۲ احتمالاً دارای مودم ۵G اپل خواهند بود

  • کد خبر : 12223
  • 21 مهر 1398 - 21:32
آیفون‌های ۲۰۲۲ احتمالاً دارای مودم ۵G اپل خواهند بود

ابتدای سال جاری بود که اپل به منظور راه‌اندازی ۵G بر روی تلفن‌های همراهش، مودم‌های تجاری اینتل را خریداری کرد. حالا گزارش‌های جدید حاکی از این هستند که این شرکت ممکن است این مودم‌ها را همراه با تلفن‌های همراه خود در سال ۲۰۲۲ عرضه کند. با این حساب، اپل برنامه دارد تا در کمتر از […]

ابتدای سال جاری بود که اپل به منظور راه‌اندازی ۵G بر روی تلفن‌های همراهش، مودم‌های تجاری اینتل را خریداری کرد.

حالا گزارش‌های جدید حاکی از این هستند که این شرکت ممکن است این مودم‌ها را همراه با تلفن‌های همراه خود در سال ۲۰۲۲ عرضه کند. با این حساب، اپل برنامه دارد تا در کمتر از دو سال تلفن‌های همراه خود را به این قابلیت مجهز کند.

نشریه Fast Company در رابطه با عرضه شدن این قابلیت توسط اپل اعتقاد دارد که ماهیت این کار سخت است و به تلاش زیادی نیاز دارد:

در حقیقت، اضافه کردن یک مودم جدید ظرف مدت دو سال واقعاً اپل را تحت فشار قرار می‌دهد. پس از انجام تمامی‌ کارهای طراحی و ساخت تراشه‌ها، همچنان پروسه دشوار آزمایش و صدور گواهی در پیش است.

اپل راه سختی در پیش دارد و باید این مودم را از طریق بهینه‌سازی شبکه امتحان کند تا مطمئن شود که با شبکه‌های بی‌سیم حامل به خوبی ارتباط برقرار می‌شود. همچنین مودم باید بررسی شود تا مشخص شود که آیا با استانداردهای جهانی مطابقت دارد یا نه. آزمایش باتری دیگر نیز باید انجام شود تا تاییدیه FCC گرفته شود.

درحالی که اپل هم اکنون نیز از مودم‌های اینتل در آیفون‌های خود استفاده می‌کند، اما به نظر می‌رسد که این شرکت از سرعت تحویل مودم‌ها رضایت ندارد. اینتل نیز تمایل خود را برای ادامه همکاری با اپل از دست داده و بالاخره با فروش مودم‌های تجاری موبایل موافقت کرده است تا بتواند خیال خود را از بابت تامین مجدد مودم‌های اپل، راحت کند.

مطالب خواندنی:  قطعه اصلی سری ۵G اپل آیفون ۱۲ به‌زودی از خط مونتاژ خارج می‌شود

اپل همیشه تلاش کرده است تا در حد امکان اجزاء مختلفی که در آیفون‌ها به کار می‌روند را خودش تولید کند. اگر این شرکت موفق شود که مودم‌های ۵G را نیز تولید کند، بکارگیری مودم‌های ۵G برای آیفون ۱۳ یا آیفون تاشو یا هر نوع آیفونی که در آن زمان عرضه شده است، می‌تواند گام بزرگی برای اپل محسوب شود. هرچند نباید از یاد برد که انجام این کار برای شرکتی که به تازگی وارد جریان تولید مودم‌ها شده، اصلاً کار ساده‌ا‌‌ی نیست.

منبع:tech.gemfa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=12223

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.