• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

آیفون ۱۱ پرفروش‌ترین گوشی سال ۲۰۲۰ است

  • کد خبر : 25743
  • 12 شهریور 1399 - 0:03
آیفون ۱۱ پرفروش‌ترین گوشی سال ۲۰۲۰ است

مجله زیبایی سبز: آیفون ۱۱ شرکت اپل بهترین فروش را در نیمه اول امسال میلادی در جهان داشته است و دیگر مدل گوشی‌ها نتوانسته‌اند حتی نزدیک آن شوند. منبع این اطلاعات، شرکت تحلیلگر اُمدیا (Omedia) است که به‌تازگی فهرستی از ده گوشی پرفروش نیمه اول سال میلادی را منتشر کرده است. به گزارش مجله زیبایی سبز […]

مجله زیبایی سبز: آیفون ۱۱ شرکت اپل بهترین فروش را در نیمه اول امسال میلادی در جهان داشته است و دیگر مدل گوشی‌ها نتوانسته‌اند حتی نزدیک آن شوند. منبع این اطلاعات، شرکت تحلیلگر اُمدیا (Omedia) است که به‌تازگی فهرستی از ده گوشی پرفروش نیمه اول سال میلادی را منتشر کرده است.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،قیمت آیفون ۱۱ در مقایسه با آیفون ۱۱ پرو مقرون‌به‌صرفه‌تر است. در آیفون ۱۱ از تراشه قدرتمند اپل بایانیک A13 (Bionic) استفاده شده و دوربین اصلی و دوربین فوق عریض آن با سری پرو یکی است. فروش مدل آیفون ۱۱ در شش‌ماه اول سال میلادی به ۳۷٫۷ میلیون دستگاه می‌رسد و موفقیت آیفون XR در سال گذشته را در مقیاسی بزرگ‌تر تکرار می‌کند. در بازه مشابه در سال قبل آیفون XR توانست با فروش ۲۶٫۹ میلیون نسخه‌ای محبوب‌ترین گوشی در جهان لقب بگیرد، پس با این وجود آیفون ۱۱ یک موفقیت بزرگ‌تر به‌حساب می‌آید.

نکته جالب این است که پنج مدل آیفون اپل در فهرست ده گوشی پرفروش شش‌ماه اول سال ۲۰۲۰ قرار دارند. آیفون SE چهارصددلاری با وجود آنکه در اواخر ماه آوریل عرضه شده، توانسته است تا پایان ماه جون ۸٫۷ میلیون واحد فروش را تجربه کند و در رتبه پنجم بایستد. مدل XR سال گذشته نیز همچنان خوب فروش می‌رود و میزان فروشش ۸ میلیون واحد بوده است.

نکته جالب دیگر این است که فروش آیفون ۱۱ پرو مکس که اندازه بزرگ‌تری دارد از فروش آیفون ۱۱ پرو با اندازه کوچک‌تر موفق‌تر بوده است. اپل توانسته است ۷٫۷ میلیون نسخه از آیفون ۱۱ پرو مکس و ۶٫۷ میلیون دستگاه آیفون ۱۱ پرو را بفروشد.

مطالب خواندنی:  بررسی مشخصات Galaxy Watch Active ساعت هوشمند سامسونگ

جدای از شرکت میوه، دیگر گوشی‌های موجود در فهرست یادشده بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر بوده‌اند و همگی قیمتشان زیر ۳۰۰ دلار است.سامسونگ گلکسی A51 فروشی ۱۱٫۴ میلیون نسخه ای را تجربه کرده است، عددی که حتی به یک سوم فروش آیفون ۱۱ هم نمی‌رسد.

گوشی‌های ردمی شرکت چینی شیائومی دیگر دستگاه‌ها با عدد فروش بزرگ هستند. ردمی نوت ۸ با ۱۱ میلیون نسخه فروش در رده سوم فهرست پرفروش‌ها قرار می‌گیرد، در حالی که  مدل ردمی نوت ۸ پرو فروشی برابر با ۱۰٫۲ میلیون دستگاه را به ثبت رسانده است.

omdia h1 2020 best selling pho

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=25743

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.