• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
اخبار امروز : 4
0
3

احتمالاً امکان سنجاق کردن کامنت‌ها به‌زودی به اینستاگرام اضافه شود

  • کد خبر : 15466
  • 01 اردیبهشت 1399 - 2:11
احتمالاً امکان سنجاق کردن کامنت‌ها به‌زودی به اینستاگرام اضافه شود

اینستاگرام به سختی در تلاش است تا به بهبود و پیشرفت این اپلیکیشن کمک کند و طی این مدت، ویژگی‌ها و قابلیت‌های متعددی برای این برنامه محبوب منتشر شده است که از جمله آن‌ها می‌توان، امکان ارسال پیام‌‌های شخصی در نسخه وب را مثال زد. با این حال، این شرکت در حال کار روی ویژگی […]

اینستاگرام به سختی در تلاش است تا به بهبود و پیشرفت این اپلیکیشن کمک کند و طی این مدت، ویژگی‌ها و قابلیت‌های متعددی برای این برنامه محبوب منتشر شده است که از جمله آن‌ها می‌توان، امکان ارسال پیام‌‌های شخصی در نسخه وب را مثال زد. با این حال، این شرکت در حال کار روی ویژگی جدیدی است که طبق برنامه‌ریزی‌ها، قرار است تا مدتی دیگر در دسترس عموم کاربران این اپلیکیشن قرار گیرد.

جزئیات این ویژگی جدید از سوی جین وانگ (Jane Wong) بدست آمده است که سابقه خوبی در زمینه فاش کردن قابلیت‌های در دست توسعه اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای مطرح دارد. امکان سنجاق کردن یا پین کردن نظرات (کامنت‌ها) چیز جدیدی نیست اما اینستاگرام از این ویژگی بی‌بهره است. بر اساس توییت جدید وانگ، به نظر می‌رسد که این شرکت به‌زودی به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا کامنت‌های دیگران را به بالای صفحه سنجاق کنند. این ویژگی مطمئناً برای کسب‌وکارهای تجاری کارآمد خواهد بود چراکه می‌توانند با استفاده از آن، اطلاعاتی که ممکن است مفید باشد را هایلایت کنند. هنوز مشخص نیست که آیا اینستاگرام تصمیم دارد این ویژگی را تنها برای کسب‌وکارهای تجاری در دسترس قرار دهد یا دیگر کاربران نیز قادر به سنجاق کردن کامنت‌های دریافتی خود خواهند بود.

ازسوی دیگر، هنوز مشخص نیست که این ویژگی چه زمانی در دسترس کاربران این اپلیکیشن محبوب قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=15466

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.