• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اخبار امروز : 2
0
2

احتمالاً اینستاگرام به‌زودی به کاربران دسکتاپ امکان ارسال پیام‌های دایرکت را خواهد داد

  • کد خبر : 12003
  • 19 مهر 1398 - 23:01
احتمالاً اینستاگرام به‌زودی به کاربران دسکتاپ امکان ارسال پیام‌های دایرکت را خواهد داد

ممکن است به‌زودی بتوانید از قابلیت Instagram Direct برای قرار دادن یک یا چندنفر در دسکتاپ خود استفاده نمایید. خبرنگار، جین مانچون وانگ (Jane Manchun Wong) در روز سه‌شنبه در مورد این ویژگی شایعه شده توییتی را منتشر کرد، همچنین تصاویری از ظاهر این قابلیت جدید را نیز به نمایش گذاشت. با توجه به سخنان […]

ممکن است به‌زودی بتوانید از قابلیت Instagram Direct برای قرار دادن یک یا چندنفر در دسکتاپ خود استفاده نمایید. خبرنگار، جین مانچون وانگ (Jane Manchun Wong) در روز سه‌شنبه در مورد این ویژگی شایعه شده توییتی را منتشر کرد، همچنین تصاویری از ظاهر این قابلیت جدید را نیز به نمایش گذاشت.

با توجه به سخنان وانگ، دایرکت موجود در دسکتاپ شبیه به پیام‌رسان اینستاگرام است؛ یعنی فهرستی از کاربران و پیام‌های آن‌ها را در سمت چپ، و مکالمات فردی را در سمت راست صفحه نشان خواهد داد. براساس تصاویر منتشر شده، کاربران قادر به باز کردن یک زبانه جدید در سمت راست، برای دیدن اطلاعات پیام موردنظر مانند فهرست اعضای شرکت‌کننده در مکالمه خواهند بود.

در حال حاضر، نسخه مبتنی بر وب اینستاگرام به کاربران اجازه می‌دهد تا به مشاهده محتوا بپردازند و سایر قابلیت‌های اپلیکیشن موبایلی مانند نظردادن (commenting) را نیز به انجام برسانند، اما هنوز نمی‌توانند که اقدام به ارسال پیام مستقیم نمایند.

منبع:tech.gemfa.com

مطالب خواندنی:  مرسدس ای ام جی GT63 S E Performance رسماً معرفی شد
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=12003

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.