• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اخبار امروز : 5
0
3

احتمال معرفی Pixel Watch در هفته آینده توسط گوگل

  • کد خبر : 12009
  • 19 مهر 1398 - 10:16
احتمال معرفی Pixel Watch در هفته آینده توسط گوگل

گوگل ممکن است در نهایت پس از سال‌ها گمانه‌زنی‌، در رویداد ۲۳ مهر (۱۵ اکتبر) هفته آینده ساعت هوشمند Pixel Watch خود را معرفی نماید. طبق گزارش وب‌سایت Nikkei Asian Review، این شرکت قصد دارد تا این گجت را در کنار یک گوشی پیکسل مقرون‌به‌صرفه و همچنین گوشی پیکسل ۵G خود، در زمانی بین اکنون […]

گوگل ممکن است در نهایت پس از سال‌ها گمانه‌زنی‌، در رویداد ۲۳ مهر (۱۵ اکتبر) هفته آینده ساعت هوشمند Pixel Watch خود را معرفی نماید. طبق گزارش وب‌سایت Nikkei Asian Review، این شرکت قصد دارد تا این گجت را در کنار یک گوشی پیکسل مقرون‌به‌صرفه و همچنین گوشی پیکسل ۵G خود، در زمانی بین اکنون و بهار ۲۰۲۰ به بازار عرضه کند.

گفته می‌شود که گوگل از چند سال پیش بر روی Pixel Watch کار می‌کرده‌ و در نهایت، این پروژه را لغو کرده است. البته این گزارش با گزارش قبلی مربوط به Business Insider که می‌گفت؛ معرفی گجت مبتنی بر Wear OS در هفته آینده مورد انتظار نیست، متناقض است.

در واقع، سخت است که اکنون بفهمیم چرا شرکتی وارد کسب‌وکار ساعت‌های هوشمند می‌شود. درحالی که Apple Watch محبوب شده است، شانس موفقیت ساعت‌های هوشمند اندرویدی کم‌تر است. در رابطه با تبلت‌ها نیز، تنها شرکتی که واقعاً مشغول تلاش برای گوگل بوده، سامسونگ است. اکنون با این کار سامسونگ نیز از گوگل ناخشنود خواهد شد.

اگر Pixel Watch عرضه شود، آنگاه از سیستم‌عامل Wear OS استفاده خواهد کرد و احتمالاً این محصول در کنار یک جفت از گجت‌های شایعه شده Pixel Buds، به‌عنوان یک وسیله جانبی برای پیکسل ۴ در نظر گرفته خواهد شد.

منبع:tech.gemfa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=12009

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.