• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
1

ادیشن جدیدی از اوپو رنو ۳ با چیپست اسنپدراگون ۷۶۵ و سه رنگ جدید معرفی شد

  • کد خبر : 14804
  • 20 بهمن 1398 - 22:12
ادیشن جدیدی از اوپو رنو ۳ با چیپست اسنپدراگون ۷۶۵ و سه رنگ جدید معرفی شد

ظاهرا اوپو به این نتیجه رسیده است که بازطراحی سری رنو ۳ می‌تواند منافعی برای این شرکت در پی داشته باشد. حالا ما می‌دانیم که یک ادیشن Vitality رنو ۳ وجود دارد که پیش‌سفارش‌های آن رسما از دو سایت jd.com و opposhop.cn.ust آغاز شده است. براساس افشاگری‌های قبلی، ادیشن Vitality اساسا همان مدل استاندارد رنو […]

ظاهرا اوپو به این نتیجه رسیده است که بازطراحی سری رنو ۳ می‌تواند منافعی برای این شرکت در پی داشته باشد. حالا ما می‌دانیم که یک ادیشن Vitality رنو ۳ وجود دارد که پیش‌سفارش‌های آن رسما از دو سایت jd.com و opposhop.cn.ust آغاز شده است.

براساس افشاگری‌های قبلی، ادیشن Vitality اساسا همان مدل استاندارد رنو ۳ با چند تغییر داخلی و رنگ‌های جدید است. اولین تغییر اصلی، چیپست اسنپدراگون ۷۶۵ است که به جای MT6885Z Dimensity 1000L مدیاتک استفاده شده است. اسنپ‌دراگون ۷۶۵ کمی سریع‌تر بوده و رنو ۳ Vitality را نزدیک به رنو ۳ پرو می‌کند. این تغییر چیپست، عملکرد گوشی را چندان افزایش نخواهد داد، اما شاید اوپو دلایل دیگری برای این کار داشته باشد که احتمالا مربوط به تفاوت این دو چیپست در ارائه اتصال ۵G می‌شود.

تغییر بزرگ دیگر در مدل Vitality، مربوط به بخش دوربین می‌شود و دوربین اصلی حالا ۴۸ مگاپیکسل شده است. حافظه این نسخه، نسبت به مدل استاندارد رنو ۳ کاهش یافته و به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی رسیده است. این دستگاه همچنین در سه رنگ مشکی، سفید و طلایی عرضه شده است.

رنو ۳ Vitality به غیر از این تغییرات و پوشش رنگ جدید، در بقیه موارد شبیه به مدل استاندارد رنو ۳ است. این گوشی یک نمایشگر ۶.۴ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل و یک ناچ قطره‌ای برای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی دارد. ظرفیت باتری آن هم ‌ ۴۰۲۵ میلی‌آمپرساعت با شارژ سریع ۳۰ وات است.

شما می‌توانید اوپو رنو ۳ Vitality را به قیمت حدود ۴۳۰ دلار خریداری کنید.

مطالب خواندنی:  تغییر سیاست توییتر جهت مبارزه با ویدیوهای Deepfake

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=14804

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.