• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
6

از بین بردن قوز بینی با آرایش

  • کد خبر : 29420
  • 01 مرداد 1400 - 19:46
از بین بردن قوز بینی با آرایش
یکی از آسان ترین روش ها برای زیباتر نشان دادن بینی قوز دار انجام آرایشی مناسب می باشد و شما می توانید با استفاده از گریم به برطرف کردن قوز بینی بپردازید و در ظاهر خود تغییرات زیبایی را به وجود آورید.

چگونه با آرایش قوز بینی را از بین ببریم؟

آرایش بینی قوزدار و برطرف کردن عیبها

در گریم ما تنها خطای دید به وجود می آوریم و معجزه نمیکنیم! شاید بگویید چرا برخی از هنرپیشه ها با اینکه بینیشان را عمل نکردند اما در فیلمها عملی و زیبا به نظر می آید؟!جواب سوال این است که چون بازیگرها علاوه بر گریم صورت،نورهایی که به صورتشان در هنگام فیلمبرداری وارد میشود، سبب میشود گریم خودش را بهتر نشان بدهد.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از بیتوته،از گذشته تا امروز، آرایش صورت و زیباتر نشان دادن برای خانم ها بسیلر مهم بوده و هست و می توان گفت بیشتر افراد امروزه با آگاهی از هنرهای زیباسازی صورت یا کانتورینگ صورت به دنبال روش درست آرایش و برطرف کردن عیبهای احتمالی اجزای صورت خود هستند.

https://dl.greenbeautymag.com/2021/07/nasal-hump-makeup-2.jpg

کوچک نشان دادن بینی قوزدار با آرایش

نکات مهم پیش از آرایش بینی قوزدار

– برای آرایش بینی قوزدار یا هر بینی نامتناسب، به صورتی که کوچک و متناسب دیده شود باید یک هماهنگی در اجزای صورت به وجود آورید شما با استفاده از هنر سایه و روشن کردن صورت می توانید قسمت هایی را برجسته تر و قسمت های دیگری را کوچکتر نمایش دهید.

– یکی از اصول مهمی که اشخاص با بینی نامتناسب باید به آن دقت کنند این است که حقه هایی را در آرایش صورت به کار ببرند که دقت افراد از بینی منحرف شود.

– چشم ها را به گونه ای آرایش کنید که شفافیت و زیبایی بسیاری داشته باشند و مرکز توجه صورت قرار بگیرند.

مطالب خواندنی:  بوم لب تخم مرغی گلدن رز طعم زغال اخته

– لب ها را حجیم و درشت کنید، می توانید متناسب با آرایش صورت روی لب ها برق لب استفاده کنید.

– گونه ها را برجسته تر کنید، روی گونه ها از هایلاتر استفاده کنید و زیر استخوان گونه را کانتور کنید، برای جلوه بیشتر از یک رژگونه برنزه کرمی نیز می توانید استفاده کنید.

از بین بردن قوز بینی با میکاپ

– اول دو خط روی بینی را به وجود آورید. توجه داشته باشید که بینی ها با فرم قوز دار دو خط بین شان نزدیک تر می باشد از این رو بهتر است شما دو خط را قدری دورتر به وجود آورید و وسط بینی را یک درجه روشن تر از رنگ پوست تان بکنید.

– دقت کنید که به کمک رنگ های تیره می توان بینی را کوچک تر کرد و به کمک رنگ های روشن می توان بینی را بزرگ تر کرد و چنانچه در این کار توجه نداشته باشیم رنگ های تیره و روشن نه فقط سبب زیبایی بینی نخواهند شد بلکه سبب می شوند تا چهره و فرم بینی زشت تر به نظر بیاید.

– زیر بینی را از قسمت پایین به بالا روشن کنید و برای قسمت روی همه بینی از فون نسبتا روشن استفاده کنید و برای تیغه بینی هم از فون روشن مانند پوست پیازی استفاده کنید. چنانچه قوز بینی شما زیاد است باید قسمت بالا و پایین قوز را رنگ روشن بزنید و رنگ روشن را به اطراف خارج از قوز پخش کنید اما چنانچه قوز بینی کم می باشد روی آن باید یک لکه تیره به وجود آورید و لکه تیره را تنها در همان قسمت پخش کنید.

مطالب خواندنی:  خالی کردن منافذ پوست در خانه

– چنانچه بینی شما علاوه بر داشتن قوز کوتاه می باشد و دوست دارید آن را بلند کنید باید دو پرانتز معکوس ظریف را از قسمت زیر تاج ابرو و موازی باهم به فاصله یک تا دو سانت بسته به شکل بینی ادامه دهید که در این شرایط چنانچه بینی به طرف راست منحرف باشد خط طرف راست را باید قدری مایل به چپ بکشید تا خطای دید به وجود آورید و چنانچه بینی به طرف چپ منحرف باشد خط طرف چپ را باید قدری مایل به راست بکشید. وسط دو خط را روشن کنید آنگاه سایه کاری به وجود آمده ی تیره و روشن را محو کنید تا اندازه ای که خط های کشیده شده از بین نروند.

– چنانچه بینی شما سرپایین است و دوست دارید سر بینی را به طرف بالا بدهید باید روی نوک بینی را قدری قرمر کنید تا بینی سر بالا به نظر برسد در صورت دوست داشتن می توانید پشت پره و سوراخ پره را روشن کنید و روی پره بینی را نیز تیره کنید. چنانچه دوست دارید بینی قوز دار خود را کوتاه نشان دهید می توانید از قسمت غدد اشکی دو خط موازی روی تیغه بینی بکشید و این دو خط را باید در قسمت انتهایی بینی به یکدیگر متصل کنید و وسط این دو خط را می توانید روشن کنید آنگاه آن را فید کنید.

– چنانچه دوست دارید پره ها را درشت کنید می توانید پشت پره و سوراخ بینی را تیره کنید و روی پره بینی را نیز روشن کنید. چنانچه بینی شما پهن می باشد باید کناره های بینی را کرم پودر تیره بزنید و روی بینی را هم به کمک کانسیلر روشن کنید آنگاه با یک براش یا پد نرم رنگ های روشن را به سمت رنگ های تیره محو کنید.

مطالب خواندنی:  دانشمندان چینی مدعی کشف راز جوانی شدند

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=29420

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.