• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

از قلم پیکسل‌بوک روی پیکسل‌بوک گو نمی‌توانید استفاده کنید

  • کد خبر : 12510
  • 24 مهر 1398 - 21:48
از قلم پیکسل‌بوک روی پیکسل‌بوک گو نمی‌توانید استفاده کنید

گوگل پس از دو سال، لپ‌تاپ جدید دیگر بانام پیکسل‌بوک گو را معرفی کرد. این لپ‌تاپ قیمت ۶۴۹ دلاری داشته که البته از پیکسل‌بوک ۹۹۹ دلاری ارزان‌تر است. هرچند این ارزان‌تر بودن، به قیمت کاهش برخی قابلیت‌ها و امکانات تمام شده است. هرچند گو هم دارای صفحه لمسی است، اما شما نمی‌توانید این صفحه را […]

گوگل پس از دو سال، لپ‌تاپ جدید دیگر بانام پیکسل‌بوک گو را معرفی کرد. این لپ‌تاپ قیمت ۶۴۹ دلاری داشته که البته از پیکسل‌بوک ۹۹۹ دلاری ارزان‌تر است.

هرچند این ارزان‌تر بودن، به قیمت کاهش برخی قابلیت‌ها و امکانات تمام شده است. هرچند گو هم دارای صفحه لمسی است، اما شما نمی‌توانید این صفحه را مانند پیکسل‌بوک در حالت تبلت بچرخانید. یکی دیگر از قابلیت‌هایی که دیگر وجود ندارد نیز این است که گو از قلم ۹۹ دلاری پیکسل‌بوک پشتیبانی نمی‌کند.

کنار گذاشتن این قابلیت تا حدودی ناامیدکننده است، چراکه پشتیبانی از قلم مخصوص برای گو می‌توانست جالب باشد. اما در حال حاضر، قلم تنها بر روی پیکسل‌بوک و تبلت پیکسل گوگل کار می‌کند. اگر بخواهیم لپ‌تاپ‌هایی در همین رده از سایر شرکت‌ها را بررسی کنیم، لپ‌تاپ ۳ سرفیس متعلق به مایکروسافت که به‌تازگی نیز معرفی شده از قلم سرفیس پشتیبانی می‌کند. حتی لپ‌تاپ‌های ارزان‌تری مانند کروم‌بوک سامسونگ مانند سامسونگ کروم‌بوک پلاس V2 که قیمت ۴۹۹ دلاری دارد از قلم استایلوس پشتیبانی می‌کند.

البته با توجه به زاویه‌های صفحه‌نمایش این لپ‌تاپ، استفاده از قلم ممکن است کمی ناخوشایند باشد. از همین رو می‌توان احتمال داد که دلیل عدم عرضه قلم برای این لپ‌تاپ از سوی گوگل، همین مسئله باشد.

با تمام این تفاسیر به نظر می‌رسد که خرید یک قلم ناسازگار نمی‌تواند گزینه مناسبی برای لپ‌تاپ گو باشد. هنگامی‌که به بخش افزودنی‌های گو در فروشگاه اینترنتی گوگل بروید، خواهید دید که آنجا نیز قلمی برای خریداری وجود ندارد. این‌طور نیز برداشت نمی‌شود که دارنده لپ‌تاپ پیکسل‌بوک بخواهد قلم خود را برای پیکسل‌بوک گو استفاده کند، چراکه گو لپ‌تاپ به‌مراتب ضعیف‌تری است.

مطالب خواندنی:  ایلان ماسک: تولید ربات انسان نمای اپتیموس از سال ۲۰۲۳ شروع می شود

پس اگر به دنبال لپ‌تاپی می‌گردید که بتوانید به‌راحتی و با استفاده از قلم روی آن طراحی کنید، احتمالاً گو گزینه مناسبی برای شما نباشد؛ چراکه گزینه‌های بهتری مانند پیکسل‌بوک و پیسکل Slate در دسترس شما هستند.

منبع:tech.gemfa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=12510

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.