• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 0
0
4

استفاده از اپلیکیشن AR برای فروش تلویزیون‌های سونی

  • کد خبر : 16813
  • 28 اردیبهشت 1399 - 23:42
استفاده از اپلیکیشن AR برای فروش تلویزیون‌های سونی

گوشی‌های اکسپریای سونی روزهای خوبی را سپری نمی‌کنند و شاهد مثال این امر فروش تنها ۴۰۰ هزار از این دستگاه در حدفاصل ژانویه تا مارس ۲۰۲۰ است. این میزان فروش حدود ۶۳ درصد کمتر از مدت زمان مشابه در سال گذشته و کمترین مقدار در تاریخ سونی است. اما وضعیت برای تلویزیون‌های سونی کاملا متفاوت […]

گوشی‌های اکسپریای سونی روزهای خوبی را سپری نمی‌کنند و شاهد مثال این امر فروش تنها ۴۰۰ هزار از این دستگاه در حدفاصل ژانویه تا مارس ۲۰۲۰ است. این میزان فروش حدود ۶۳ درصد کمتر از مدت زمان مشابه در سال گذشته و کمترین مقدار در تاریخ سونی است. اما وضعیت برای تلویزیون‌های سونی کاملا متفاوت بوده و این محصول جایگاه خود را در بازار  حفظ کرده است. با این حال شرکت ژاپنی ابزاری جدید طراحی کرده است که به شما در خرید تلویزیون کمک خواهد کرد.

ابزار سونی در واقع یک اپلیکیشن واقعیت افزوده است که در گوشی‌های اندرویدی با قابلیت پشتیبانی از برنامه نرم‌ افزاری ARcore و گوش‌های اپل با iOS 11.3 و بالاتر قابل اجرا است. اپلیکیشن جدید سونی اینویژن تی‌وی ای‌آر (Envision TV AR) نام دارد و شما را از دردسرهای اندازه‌گیری قاب تلویزیون و تعیین محل آن خلاص می‌کند.

در اپلیکیشن فوق فقط کافی است که نوع تلویزیون و اندازه صفحه نمایش آن را مشخص کنید سپس گوشی خود را در مقابل دیوار و یا هرجای دیگری که می‌خواهید تلویزیون را قرار دهید می‌گیرد. اپلیکیشن، واقعیت افزوده‌ای از دستگاه تلویزیون را نمایش می‌دهد که در چیدمان داخلی منزل شما قرار گرفته است.

لازم به ذکر است که این اپلیکیشن فقط مدل‌های تلویزیون‌های سونی را پشتیبانی می‌کند که این امری منطقی است زیرا هدف سونی از پیشنهاد این اپلیکیشن به شما بهبود فروش محصول خود است. با این وجود ار آنجایی که اکثر تلویزیون‌ها اندازه‌های مشابهی دارند اگر دستگاه تلویزیون مورد نظر شما قطر یکسانی با مدل‌های سونی داشته باشد می‌توانید با کمی کلنجار با اپلیکیشن از آن استفاده کنید و ببینید آیا دستگاه جدیدی که خریداری کرده‌اید با خانه شما ست است یا خیر.

مطالب خواندنی:  واتساپ به‌زودی قابلیت Reaction info را برای مشاهده اطلاعات مربوط به واکنش‌ها ارائه می‌کند

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=16813

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.