• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

استفاده توییتر از شماره تلفن‌ها جهت مقاصد تبلیغاتی

  • کد خبر : 12015
  • 19 مهر 1398 - 10:33
استفاده توییتر از شماره تلفن‌ها جهت مقاصد تبلیغاتی

در روز سه‌شنبه، توییتر اعلام کرد که از شماره‌های تلفن و آدرس‌های ایمیل برای اهداف تبلیغاتی استفاده کرده‌ است، حتی اگر که اطلاعات توسط کاربران مجهز به تأییداعتبار دو عاملی فراهم شده‌ باشند. براساس گفته‌های توییتر، هیچ اطلاعات شخصی با شرکای ثالث این شرکت به اشتراک گذاشته نشده است و همچنین مسئله‌ای که اجازه رخ […]

در روز سه‌شنبه، توییتر اعلام کرد که از شماره‌های تلفن و آدرس‌های ایمیل برای اهداف تبلیغاتی استفاده کرده‌ است، حتی اگر که اطلاعات توسط کاربران مجهز به تأییداعتبار دو عاملی فراهم شده‌ باشند.

براساس گفته‌های توییتر، هیچ اطلاعات شخصی با شرکای ثالث این شرکت به اشتراک گذاشته نشده است و همچنین مسئله‌ای که اجازه رخ دادن این اتفاق را می‌دهد، مورد بررسی قرار گرفته‌ است. این شرکت گفت که از ۲۶ شهریور (۱۷ سپتامبر)، این شماره‌‌ها و آدرس‌های ایمیل، تنها برای اهداف امنیتی جمع‌آوری می‌شوند. این شبکه اجتماعی طی یک پست وبلاگی مربوط به این اقدام گفت:

ما نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم که چه تعداد از کاربران تحت‌تأثیر این مسئله قرار گرفته‌اند. ما از این بابت بسیار متأسفیم و سعی می‌کنیم که دیگر چنین اشتباهاتی را تکرار ننماییم.

در طول سال گذشته، فیسبوک بارها و بارها انتقادات را نسبت به سیاست‌های حریم خصوصی خود جلب کرده‌ است، اما توییتر به دست خود، خود را وارد مشاجرات مربوط به کنترل حریم خصوصی کاربران نموده است. یک ماه پیش، پس از اینکه هکرها توانستند از طریق پیام متنی، توهین‌های نژادی را توییت کنند، حساب جک دورسی (Jack Dorsey)، مدیرعامل توییتر نیز مختل شد.

در اردیبهشت ۱۳۹۷ (می‌۲۰۱۸)، توییتر به تمامی ۳۳۰ میلیون کاربر خود توصیه کرد که به دلیل یک باگ امنیتی، رمزهای عبور خود را تغییر دهند. این نقص باعث شده بود که گذرواژه‌های کاربران به خطر بیفتد. توییتر در آن زمان گفت که هیچ اطلاعاتی نقض یا مورد سوءاستفاده قرار نگرفته است.

منبع:tech.gemfa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=12015

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.