• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 4
0
4

اسنپدراگون ۸۷۵ از شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند

  • کد خبر : 21344
  • 10 تیر 1399 - 19:56
اسنپدراگون ۸۷۵ از شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند

براساس افشاگری وب‌سایت معروف Digital Chat Station، نکته اصلی فروش تراشه اسنپدراگون ۸۷۵ پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی است. این امر به عنوان گزینه‌ای برای تلفن‌های گیمینگ با باتری‌های بزرگ به بازار عرضه می‌شود زیرا باعث کاهش زمان خرابی بین جلسات بازی می‌شود. انتظار می‌رود اسنپدراگون ۸۷۵ کوالکام در دی‌ماه (ماه دسامبر) معرفی شود […]

براساس افشاگری وب‌سایت معروف Digital Chat Station، نکته اصلی فروش تراشه اسنپدراگون ۸۷۵ پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی است. این امر به عنوان گزینه‌ای برای تلفن‌های گیمینگ با باتری‌های بزرگ به بازار عرضه می‌شود زیرا باعث کاهش زمان خرابی بین جلسات بازی می‌شود. انتظار می‌رود اسنپدراگون ۸۷۵ کوالکام در دی‌ماه (ماه دسامبر) معرفی شود و در برای گوشی‌هایی که در سه ماهه اول ۲۰۲۱ عرضه می‌شوند، در دسترس خواهد بود. طبق گفته‌های این شرکت، این تراشه قبلاً توسط TSMC در یک گره ۵ نانومتری تولید می‌شود. این ممکن است از هسته جدید Cortex X1 به عنوان هسته اصلی خود، به علاوه سه قشر A77 برای هسته‌های بزرگ استفاده کند.

در این میان پیش‌بینی می‌شود که این کمپانی ماه آینده اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس را منتشر کند. این هسته اصلی خود را به ۳٫۰۹ گیگاهرتز افزایش می‌دهد که در مقایسه با سرعت ساعت ۲٫۸۴ گیگاهرتز تراشه‌های فعلی S865 بسیار افزایش یافته است.

gsmarena 001 53

و برخی از شرکت‌ها ممکن است بخواهند از آن استفاده کنند، زیرا شایعه است که اسنپدراگون ۸۷۵ بسیار گران‌تر از مدل قبلی خود خواهد بود. بسته کامل (از جمله سخت‌افزار مورد نیاز برای اتصال بی‌سیم) ۲۵۰ دلار قیمت خواهد داشت، برای اسنپدراگون ۸۶۵ از ۱۵۰ تا ۱۶۰ دلار خواهد بود. این تراشه به تنهایی با قیمت ۱۳۰ دلار در مقابل ۸۰ دلار برای ۸۶۵ به فروش می‌رود.

پشتیبانی از شارژ ۱۰۰ واتی احتمالاً هزینه را نیز افزایش می‌دهد، اما کوالکام تنها شرکتی نیست که روی آن کار می‌کند. در حال حاضر، چندین شرکت دیگر در حال کار بر روی سرعت شارژ در آن دامنه هستند؛ شیائومی سال گذشته نیز به آن اشاره کرد، ویوو نیز شارژ Super Flash Charge 120 واتی را تبلیغ کرد، سامسونگ نیز یک تراشه ۱۰۰ واتی USB-PD را رونمایی کرده بود.

مطالب خواندنی:  مایکروسافت از رقیب متاورس رونمایی کرد؛ مش

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=21344

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.