• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

اسکرین شات اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی روی ویندوز ۱۱ فاش شد

  • کد خبر : 30545
  • 23 مهر 1400 - 16:41
اسکرین شات اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی روی ویندوز ۱۱ فاش شد
ما ماه گذشته شاهد ظاهر شدن زیرسیستم ویندوز برای اندروید (WSA) در فروشگاه مایکروسافت استور بودیم که نشان می‌داد این زیرسیستم در حال توسعه است و مایکروسافت به‌زودی امکان اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی را روی ویندوز ۱۱ فراهم خواهد کرد.

ما ماه گذشته شاهد ظاهر شدن زیرسیستم ویندوز برای اندروید (WSA) در فروشگاه مایکروسافت استور بودیم که نشان می‌داد این زیرسیستم در حال توسعه است و مایکروسافت به‌زودی امکان اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی را روی ویندوز ۱۱ فراهم خواهد کرد. حالا امروز کاربری به نام Makazeu یک اسکرین شات از اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی روی ویندوز ۱۱ منتشر کرده است که در ادامه مشاهده می‌کنید.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،تصاویر دیگری نیز توسط همین کاربر منتشر شده که اجرای اپلیکیشن‌های وی چت و Bilibili را روی ویندوز ۱۱ نشان می‌دهند. البته برای اجرا این اپلیکیشن‌ها روی ویندوز ۱۱ نیاز به پیش‌شرط‌هایی است که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از بیلد ۲۲۰۰۰ یا بیلدهای جدیدتر ویندوز ۱۱، پردازنده آرم (ARM) یا یک پردازنده ۶۴ بیتی x86 و ۸ گیگابایت رم. این قابلیت همچنین روی کنسول‌های جدیدتر ایکس باکس نیز قابل‌دسترس خواهد بود.

https://dl.greenbeautymag.com/2021/10/Screenshots-of-Android-apps-running-on-Windows-11-have-leaked1.jpg.webp

مایکروسافت برای فراهم کردن امکان اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی روی ویندوز ۱۱، همکاری نزدیکی با شرکت آمازون داشته است و این اپلیکیشن‌ها قرار است از طریق اپ استور آمازون و با استفاده از فناوری بریج (Bridge) اینتل ارائه شوند. به گفته اینتل، این فناوری نوعی کامپایلر لحظه‌ای است که باعث اجرای اپلیکیشن‌ها روی دستگاه‌های x86 خواهد شد. با این‌حال، به نظر می‌رسد این فناوری احتمالا تا زمان عرضه نسخه ۲۲H2 ویندوز ۱۱ قابل‌دسترس نخواهد بود و به احتمال زیاد در ماه اکتبر سال آینده عرضه عمومی خواهد شد.

منبع: Neowin

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=30545

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.