• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اخبار امروز : 5
0
2

اشاره مدیر‌عامل شرکت Broadcom به تاخیر در عرضه آیفون ۱۲

  • کد خبر : 19474
  • 24 خرداد 1399 - 20:15
اشاره مدیر‌عامل شرکت Broadcom به تاخیر در عرضه آیفون ۱۲

خبرگزاری بلومبرگ این خبر را به نقل از مدیر‌عامل کمپانی Broadcom اعلام کرده است که هاک تن (Hock Tan) در یک تماس تلفنی روز گذشته به تأخیر نسبتاً طولانی برای عرضه محصولات مهم آمریکای شمالی اشاره کرده است. او نام شرکت اپل را نبرده است، اما تشخیص اینکه او درباره اپل صحبت می‌کند کار سختی نیست. Broadcom […]

خبرگزاری بلومبرگ این خبر را به نقل از مدیر‌عامل کمپانی Broadcom اعلام کرده است که هاک تن (Hock Tan) در یک تماس تلفنی روز گذشته به تأخیر نسبتاً طولانی برای عرضه محصولات مهم آمریکای شمالی اشاره کرده است. او نام شرکت اپل را نبرده است، اما تشخیص اینکه او درباره اپل صحبت می‌کند کار سختی نیست.

Broadcom یکی از اصلی‌ترین تامین‌کننده‌های آیفون است، در ژانویه این شرکت ۱۵ میلیون دلار سفارش از شرکت اپل دریافت کرد. مدل‌های فعلی آیفون ۱۱ شامل بلوتوث و سخت‌افزار وای‌فای از این شرکت است، اما یک تحلیل‌گر در Moor Insights می‌گوید که شرکت Broadcom ممکن است قطعات LTE و حتی ۵G را برای آیفون‌های آینده این شرکت تأمین کند.

به هر حال، این کمپانی در فراخوان درآمد به سرمایه‌گذاران درباره انتقال درآمد از سه ماهه سوم ۲۰۲۰ احتمالاً به سه ماهه چهارم هشدار می‌دهد در نتیجه این سود با یک تأخیر سه ماهه به دست می‌آید.

مدیر‌عامل این‌چنین گفته است:

هیچ چیز از نظر طرح و محتوا تغییر نکرده است.

d8a7d8b4d8a7d8b1d987 d985d8afdb8cd8b1e2808cd8b9d8a7d985d984 d8b4d8b1daa9d8aa broadcom d8a8d987 d8aad8a7d8aedb8cd8b1 d8afd8b1 d8b9d8b1d8b6 5ee4f12997768

قطعات باز شده آیفون ۱۱ پرو مکس از شرکت Broadcom

در چند سال گذشته شرکت اپل در ماه سپتامبر از مدل‌های جدید آیفون خود رونمایی و شروع به فروش آن‌ها کرد (با استثنائات برخی موارد، مانند فروش آیفون XR به تعویق افتاد). کار بر روی مدل‌های ۲۰۲۰ بیش از آنچه انتظار می رفت طول کشید، زیرا همه‌گیری ویروس کرونا مانع از آن شد تا مهندسان اپل با سفر به چین برای نهایی کردن طرح‌ها استفاده کنند. رسانه‌ها و تحلیلگران مختلفی پیش‌بینی کرده‌اند که تأخیر در برنامه تولید اپل وجود دارد. آخرین پیش‌بینی برای عرضه این محصولات آذرماه (نوامبر) خواهد بود.

مطالب خواندنی:  تائید شد: هوش مصنوعی اپل امسال از راه می‌رسد

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=19474

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.