• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 2
0
2

اضافه شدن یک قابلیت خوب به دستیار هوشمند سیری اپل در آی او اس ۱۵

  • کد خبر : 28758
  • 18 خرداد 1400 - 20:04
اضافه شدن یک قابلیت خوب به دستیار هوشمند سیری اپل در آی او اس ۱۵

دستیار هوشمند سیری اپل در آپدیت جدید آی او اس ۱۵، صداها را روی خود دستگاه‌ها پردازش خواهد کرد. این بدین معنی است که شما قادر به استفاده از این قابلیت بدون نیاز به اتصال اینترنت فعال خواهید بود. ضمن اینکه اپل گفته است با آپدیت جدید، سیری سریع‌تر از قبل اجرا خواهد شد. به […]

دستیار هوشمند سیری اپل در آپدیت جدید آی او اس ۱۵، صداها را روی خود دستگاه‌ها پردازش خواهد کرد. این بدین معنی است که شما قادر به استفاده از این قابلیت بدون نیاز به اتصال اینترنت فعال خواهید بود. ضمن اینکه اپل گفته است با آپدیت جدید، سیری سریع‌تر از قبل اجرا خواهد شد.

به گزارشمجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،اپل همچنین گفته است که قابلیت پردازش صدا بر روی خود دستگاه، سیری را امن‌تر خواهد کرد. این قابلیت، در راستای برنامه‌های قبلی اپل برای عرضه قابلیت‌های یادگیری ماشین در داخل خود دستگاه‌ها به جای ارسال داده‌ها به یک فضای ابری جهت پردازش، ارایه می‌شود.

اپل در بیانیه مطبوعاتی خود گفته است که این قابلیت یکی از بزرگترین نگرانی‌های امنیتی درباره دستیارهای هوشمند صوتی را که همان ضبط ناخواسته صدا است برطرف خواهد داد.

البته اگر شما دسترسی به اینترنت نداشته باشید، قادر به انجام برخی از قابلیت‌های سیری مانند جستجوی وب نخواهید بود. اما شما می‌توانید از این دستیار هوشمند صوتی برای انجام کارهای ساده ناوبری مانند کنترل موزیک، باز کردن اپلیکیشن‌ها، تنظیم تایمر و موارد دیگر استفاده کنید. امکان استفاده آفلاین از این قابلیت‌ها یک مزیت عالی برای سیری محسوب می‌شود.

با این‌حال، قابلیت پردازش صداها روی دستگاه‌ها، فقط برای مدل‌هایی از آیفون و آیپد قابل دسترس خواهد بود که مجهز به چیپست A12 بایونیک اپل یا رده‌بالاتر باشند. این دستگاه‌ها شامل آیفون XS، آیفون XS مکس و XR؛ آیفون ۱۱، ۱۱ پرو و ۱۱ پرو مکس؛ آیفون SE (نسل دوم)؛ آیفون ۱۲، ۱۲ مینی، ۱۲ پرو و ۱۲ پرو مکس؛ آیپد مینی (نسل پنجم)؛ آیپد ایر (نسل سوم و چهارم)؛ و آیپد (نسل هشتم) می‌شوند و متاسفانه هیچ‌یک از ساعت‌های هوشمند اپل این قابلیت را دریافت نخواهند کرد.

مطالب خواندنی:  اپل تیم مهندسی پروژه خودروی الکتریکی اپل کار را تغییر داد

منبع: The Verge

۰

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=28758

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.