• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
4

اطلاعات تکمیلی از آئودی E-Tron GT؛ زیباترین خودرو برقی جهان

  • کد خبر : 4268
  • 12 آذر 1397 - 21:27
اطلاعات تکمیلی از آئودی E-Tron GT؛ زیباترین خودرو برقی جهان

در خلال نمایشگاه لوس انجلس آئودی رسما از خودروی تمام الکتریکی خود با نام e-tron gt رونمایی کرده است. خودرویی که مشابهت فنی کاملی با پورشه تایکان دارد و به نظر زیباترین محصول برقی حال حاضر صنعت خودروسازی جهان محسوب می شود. طول، عرض و ارتفاع خودروی آئودی E-Tron GT به ترتیب برابر با: ۴٫۹۶،۱٫۹۶ […]

audi e tron gt 4

در خلال نمایشگاه لوس انجلس آئودی رسما از خودروی تمام الکتریکی خود با نام e-tron gt رونمایی کرده است. خودرویی که مشابهت فنی کاملی با پورشه تایکان دارد و به نظر زیباترین محصول برقی حال حاضر صنعت خودروسازی جهان محسوب می شود. طول، عرض و ارتفاع خودروی آئودی E-Tron GT به ترتیب برابر با: ۴٫۹۶،۱٫۹۶ و ۱٫۳۸ متر است. طراحی ظاهری آن یادآور مدل های A7/A5 است. بدنه این خودرو از فیبرکربن، آلومینیوم و استیل مقاوم ساخته شده است و با همکاری پورشه تولید شده است. در واقع این خودروی فست بک بر پایه پلت فرم تایکان، خودروی الکتریکی وعده داده شده پورشه است.

audi e tron gt 7

در نمای جلو ظاهر این کانسپت یادآور مدل e-tron quattro است. طراحی جلو پنچره خشن که در بر گیرنده آرم آئودی است. در دو طرف آن خروجی برای خنک کاری دیسک های ترمز در نظر گرفته شده است. نمای عقب نیز در برگیرنده یک چراغ یک تکه تمام LED که در سرتاسر عرض خودرو کشیده شده است و به مدد سپرهای حجیم و عضلانی ظاهر بسیار گیرایی پیدا کرده است.

audi e tron gt 8

نیروی محرکه این خودرو تشکیل شده از دو موتور الکتریکی است که در مجموع توانایی تولید حداکثر قدرت ۵۹۰ اسب بخار قدرت را دارند. این خودرو برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت به تنها ۳٫۵ ثانیه زمان نیاز دارد و حداکثر سرعت آن در ۲۴۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. طبق اعلام آئودی این نیرو می تواند بین هر چهارچرخ به طور کاملا کنترل شده تقسیم شود.

audi e tron gt 10

باتری با ظرفیت ۹۰kWh امکان طی کردن مسافتی معادل با ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت را در سیکل جدید و واقعی تر موسوم به WLTP را به خودرو آئودی E-Tron GT می دهد. سیستم شارژ ۸۰۰V نیز امکان شارژ سریع ۲۰ دقیقه ای را فراهم می کند تا خودرو توانایی حرکتی تا ۳۲۰ کیلومتر را داشته باشد.

مطالب خواندنی:  کوچکترین کامپیوتر جهان معرفی شد؛ شاهکاری به طول۰.۳ میلیمتر

در داخل اتاق با طراحی آماده برای تولید رو به رو هستیم و خبری از طرح های عجیب و غریب که عموما در خودروهای کانسپت استفاده می شود نیست.

audi e tron gt 12

دو صفحه نمایش بزرگ در بخش کنسول کار شده که صفحه نمایش بالایی سیستم اطلاعات و سرگرمی و صفحه نمایش پایینی امکان کنترل سیستم تهویه مطبوع را ممکن می سازند.

تمامی بخش های مختلف اتاق از مواد قابل بازیافت و دوست دار محیط زیست ساخته شده است و خبری از مشتقات گرفته شده از حیوانات نیست. همچنین یک فضای بار معادل ۱۰۰ لیتر در بخش محفظه جلویی و ۴۵۰ لیتر در بخش صندوق برای شما فراهم شده است.

audi e tron gt 13

سیستم بازیاب انرژی نیز برای خودرو آئودی E-Tron GT در نظر گرفته شده است. به گونه ای که پس از برداشتن پا از روی پدال گاز سیستم بازیاب انرژی مذکور تا میزان نیروی ۰٫۳ گرانش را تولید می کنند. در نهایت این کانسپت آماده به تولید از سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه خواهد شد.

آئودی پس از رونمایی از این کانسپت توانست توجه های بسیار زیادی را به سمت خود جلب کند.

منبع:topgeardigiato.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=4268

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.