• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
اخبار امروز : 4
0
3

افزودن قابلیت کمک مالی به کاربران، ایده‌ جدید اینستاگرام

  • کد خبر : 6805
  • 02 اسفند 1397 - 23:12
افزودن قابلیت کمک مالی به کاربران، ایده‌ جدید اینستاگرام

در جدیدترین ایده‌های آزمایشی، این شرکت قصد دارد تا برچسب (استیکر) کمک‌های مالی را به این شبکه‌ی اجتماعی اضافه کند. ..

d8a7d981d8b2d988d8afd986 d982d8a7d8a8d984db8cd8aa daa9d985daa9 d985d8a7d984db8c d8a8d987 daa9d8a7d8b1d8a8d8b1d8a7d986d88c d8a7db8cd8af 5c6db7d071d75

در جدیدترین ایده‌های آزمایشی، این شرکت قصد دارد تا برچسب (استیکر) کمک‌های مالی را به این شبکه‌ی اجتماعی اضافه کند.

همانطور که این شایعه توسط جین مانچون وانگ (Jane Manchun Wong) ،محقق و سازنده‌ی اپلیکیشن، پیش از این به تایید رسیده بود، Instagram با استفاده از یک برچسب (Sticker) جدید که قصد افزودن به بخش استوری‌های شبکه‌ی اجتماعی خود را دارد، خواهان آن است تا دنبال کننده‌های یک کاربر بتوانند به واسطه‌ی آن به کاربر مورد نظر کمک‌های مالی خود را بفرستند.

به نظر می‌رسد که این ویژگی در واقع همان چیزی است که در فیس بوک با ابزار جمع آوری وجوهات نقدی و کمک‌های مالی شناخته می‌شود و برای اهداف خیرخواهانه یا شخصی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بر اساس تصویری که جین وانگ در فضای اجتماعی پخش کرده است، به نظر می‌ر‌سد که کاربران می‌توانند از طریق این استیکر به لیستی از افراد که کمک‌های مالی را در زمینه‌ اهداف خیرخواهانه وقف می‌کنند، دسترسی پیدا کنند.

فیس بوک از سال ۲۰۱۵ تا به الان از ابزار‌های جمع آوری کمک‌های مالی استفاده کرده و به این طریق به موسسات کمک‌های خیرخواهانه این اجازه را می‌داد تا بتوانند این مبالغ را به دست افراد نیازمند برسانند. اما به تازگی این شرکت تصمیم جدید را بر آن گرفته است تا هزینه‌ها و بودجه‌ی  مربوط به این دسته از کمک‌های مالی را کاهش دهد. این ابزار تنها در زمینه‌های کمک‌ به افراد فقیر و بی‌بضاعت صورت نمی‌گیرد و همچنین از دیگر جنبه‌‌های این دسته از ابزار می‌توان به کمک به گروه‌های کوچک که قصد توسعه‌ی  ایده‌ها و استارت آپ‌های خود را دارند به کار رود و همچنین کاربران مشهور این شبکه‌ی اجتماعی که «عضو این شبکه بودن» را به عنوان یک شغل کامل پذیرفته باشند، می‌توانند، این قابلیت جدید را به عنوان یک منبع درآمد مدرن در نظر بگیرند.

مطالب خواندنی:  رونمایی وان‌پلاس از شارژر بی‌سیم Warp Charge با سرعت ۳۰ واتی

در طی چند سال گذشته اینستاگرام ایده‌ها و امکانات متنوع بسیاری را در زمینه‌ی پرداخت وجوهات مالی بر روی پلتفرم تحت مدیریتش، مورد آزمایش و اصلاح قرار داده است ولی تا به این لحظه، تنها امکاناتی که این شبکه‌ی اجتماعی در دسترس ما کاربران خود قرار داده است، توانایی خرید کالاها به طور اینترنتی و همچنین رزور غذا از رستوران‌های مورد علاقمان بوده است و مدیران این شرکت هنوز به آن جسارت نرسیده‌اند تا اید‌ه‌های جدید و پنهان خود را به طور علنی درون این اپلیکیشن وارد سازند. اینستاگرم در ادامه نیز گزارش داده است که بر روی یک برنامه خرید  کاملا مستقل از اپلیکیشن اصلی خود یعنی شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام کار می‌کند، بنابراین این شایعه آنقدرها هم از ابعاد تصور ما دور نیست و می‌توان چنین امکانی را در غالب یک برچسب در بخش استوری‌های این شبکه‌ی اجتماعی متصور شده و آن را به عنوان یک قابلیت جدید  در اپلیکیشن اینستاگرام قبول کرد.

به طور معمول، تست ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی که سازندگان قصد قرار دادن آن‌ها را بر روی هر دو پلتفرم‌ فیسبوک و اینستاگرام دارند به طور منظم و برنامه ریزی شده در اختیار عموم قرار می‌گیرد و همچنین بسیاری از این ویژگی‌های احتمالی و مورد آزمایش سازندگان به مرحله‌ی آخر نمایش نرسیده و شاید هیچگاه ما و دیگر کاربران عادی این شیکه‌های اجتماعی آن‌ها را در شکل و شمایل مورد بحثشان مشاهد نکنیم. پس به این ترتیب اگر شما مایل هستید تا مانند بسیاری از دیگر کاربران اینستاگرام از این قابلیت جدید در زمینه کمک‌های مالی استفاده کنید، شما در حال حاضر مجبور خواهید بود تا به همان روش قدیمی، لینک مورد نظرتان را در بخش بیوگرافی حساب کاربریتان قرار داده و از دنبال کنندگان مشتاقتان درخواست ورود به آن بخش را درخواست کنید.

مطالب خواندنی:  چه کنیم آرایش چشم زیر عینک زیباتر جلوه کند؟

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=6805

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.