• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 2
0
4

افزونه جدید کروم از مکالمه‌های آنلاین رونوشت تهیه می‌کند

  • کد خبر : 27526
  • 13 بهمن 1399 - 22:16
افزونه جدید کروم از مکالمه‌های آنلاین رونوشت تهیه می‌کند

پس از کار کردن به مدت یک سال در خانه، همه ما احساس خستگی می‌کنیم. زمانی چت‌ کردن با همکارها از طریق زوم در حالی که تظاهر می‌کردیم لباس رسمی پوشیده‌ایم، لذت‌بخش بود. اما حالا حتی تمرکز کردن و فهمیدن اینکه هر تماس در مورد چه چیزی است، کار دشواری می‌باشد. بخصوص اگر همزمان یادداشت […]

پس از کار کردن به مدت یک سال در خانه، همه ما احساس خستگی می‌کنیم. زمانی چت‌ کردن با همکارها از طریق زوم در حالی که تظاهر می‌کردیم لباس رسمی پوشیده‌ایم، لذت‌بخش بود. اما حالا حتی تمرکز کردن و فهمیدن اینکه هر تماس در مورد چه چیزی است، کار دشواری می‌باشد. بخصوص اگر همزمان یادداشت برداری می‌کنید.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تک فارس،دوران جدید نیازمند برنامه‌ها و اختراعات جدید است و Caption Saver Pro یکی از محبوب‌ترین افزونه‌ها است. این افزونه کروم برای تمام سخنرانی‌ها و تماس‌های آنلاین گوگل میت، رونوشت تهیه کرده و آن‌ها را در گوگل درایو ذخیره می‌کند. به کمک این برنامه، نه تنها شما کار آسان تری برای دنبال کردن مطالب خواهید داشت بلکه بعدا می‌توانید به رونوشت‌های ایجاد شده مراجعه کرده و دوباره مطالب گفته شده را بخوانید.

پس از دانلود افزونه، همانند گذشته وارد جلسه‌ مورد نظرتان می‌شوید. این افزونه به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به کلیک کردن، زیرنویس مکالمات را فعال می‌کند و به طور همزمان از مکالمات شما رونوشت تهیه می‌کند. پس از پایان مکالمه‌ها، شما یک کپی از هر آنچه در جلسه اتفاق افتاد را در گوگل درایو خواهید داشت. اگر مایل باشید می‌توانید رونوشت خود را به شکل یک فایل متنی دانلود کنید. نسخه Pro این افزونه دارای ویژگی‌هایی مانند هایلایت کردن و برچسب زمانی می‌باشد که توسط آن می‌توانید توانایی یادداشت‌برداری خود را ارتقا داده و تمام تمرکزتان را روی جلسات خود بگذارید.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=27526

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.