• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 0
0
1

افشای نمای کلی وانت برقی هامر پیش‌از معرفی رسمی

  • کد خبر : 24026
  • 13 مرداد 1399 - 18:02
افشای نمای کلی وانت برقی هامر پیش‌از معرفی رسمی

گروه خودروسازی جنرال‌موتورز (GM) قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی (ربع آخر ۲۰۲۰) از وانت و شاسی‌بلندی برقی و جدید تحت نام هامر رونمایی کند. قرار بود پرده‌برداری از این خودرو در تاریخ ۲۰ ماه مه انجام شود که بخاطر وجود مشکلات مربوط به ویروس کرونا به‌تعویق افتاد. تا آن زمان شرکت سازنده هامر، […]

گروه خودروسازی جنرال‌موتورز (GM) قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی (ربع آخر ۲۰۲۰) از وانت و شاسی‌بلندی برقی و جدید تحت نام هامر رونمایی کند. قرار بود پرده‌برداری از این خودرو در تاریخ ۲۰ ماه مه انجام شود که بخاطر وجود مشکلات مربوط به ویروس کرونا به‌تعویق افتاد. تا آن زمان شرکت سازنده هامر، GMC، عکسی از نمای نیمرخ این وانت جدید درکنار برادر شاسی‌بلندش منتشر کرده است. لازم‌به‌ذکر است که خودروهای هامر تحت برند GMC و به‌عنوان مدلی جدید تولید می‌شوند.

روز چهارشنبه ۳۰ جولای ۲۰۲۰ شرکت GMC عکسی که هر حاوی نمای نیمرخ یکی از دو مدل شاسی‌بلند و وانت هامر است را منتشر کرد. این اتفاق پس از پخش اعلامیه جنرال‌موتورز درباره نتایج مالی‌ نیمه دوم ۲۰۲۰ افتاد. این ابرغول آمریکایی با کسری ۸۰۰ میلیون دلاری برای ربع سال پیش‌رو مواجه است. باتوجه به شرایط حاکم بر بازار، روندتولید خودرو و درمقایسه با سایر شرکت‌ها، جنرال‌موتورز از آنچه که انتظار می‌رفت بهتر عمل کرده است. ویروس کرونا باعث شد بسیاری از خودروسازان برای هفته‌ها خط تولید خود را متوقف سازند.

gm teases hummer ev truck and suv ahead of new late 2020 reveal date 2891315 1024x683 1 768x512 1

جنرال‌موتورز در ابتدای سال ۲۰۲۰ و پس مدتی طولانی در تایید شایعات موجود اعلام داشت که قصد دارد نام هامر را که یک خودروی ویژه برای دوستداران خودروهای قوی‌هیکل به‌شمار می‌آید را با یک وانت برقی زنده کند. براساس گفته GMC این دستگاه از نسل دوم سیستم کمک‌راننده شرکت جنرال‌موتورز و سیستم سوپرکروز بهره خواهدجست؛ این مسئله نشان‌دهنده سطح بالای تجهیزات در هامر جدید است. این خودرو از یک پلت‌فرم مخصوص خودروهای برقی موسوم‌به Ultium که پیش‌تر توسط جنرال‌موتورز (و در ماه مارس) رونمایی شده‌بود استفاده می‌کند. این پلت‌فرم توان گنجاندن باتری باظرفیت ۲۰۰kWh را دارد. جنرال‌موتورز برای ساخت هامرهای برقی چیزی حدود ۲۰ میلیارد دلار روی برند GMC سرمایه‌گذاری کرده‌است.

مطالب خواندنی:  بدقولی دوباره تسلا؛ تولید سایبرتراک تا سال ۲۰۲۳ به تعویق افتاد

قرار است وانت هامر تا پایان سال ۲۰۲۱ وارد خط تولید و کمی بعد هم عرضه آن آغاز شود. این زمان مصادف با زمان آغاز عرضه تسلا سایبرتراک است. چند ماه بعد نیز قرار است وانت و شاسی‌بلند مشهور ریویان به دست مشتریان برسند.

gmc hummer ev 100733762 768x432 1

شاید عرضه هامر در دوره‌ای که شرایط دنیای خودرو بخاطر مسائل گوناگون دچار آشفتگی است کمی نامناسب به‌نظر برسد اما سود ناشی از فروش آن جنرال‌موتورز را وادار به انجام آن واداشته است. فروش خودروهای شاسی‌بلند و وانت درحال افزایش است؛ گذشته از افزایش آمار فروش، این دستگاه‌ها بیشترین سود را برای خودروسازان فراهم می‌کنند (برای‌مثال جنرال‌موتورز اعلام کرد که میانگین مبلغ تراکنش‌شده به‌ازای هر وانت فول‌سایز نسبت‌به ربع نخست سال ۲۰۲۰ به‌اندازه ۱۵۲۶ دلار افزایش داشته است. درحالیکه تولید کاهش و پاندمیک هم ادامه داشته است).

بخاطر وام‌ها و شرایط وسوسه‌کننده و مناسبی که خودروسازان اخیرا برای محصولات خود درنظر می‌گیرند، خرید خودروهای گران‌قیمتی همچون هامر افزایش یافته است. گفتنی است که معمولا سریع‌ترین پیش‌خریدها برای خودروهای پرچمدار اتفاق می‌افتد.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=24026

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.