• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
اخبار امروز : 5
0
1

ال‌جی گوشی Folder 2 تاشو را معرفی کرد

  • کد خبر : 15446
  • 08 اردیبهشت 1399 - 18:21
ال‌جی گوشی Folder 2 تاشو را معرفی کرد

در حالیکه ما مشتاقانه منتظر هستیم تا اطلاعات بیشتری را در مورد ال‌جی Velvet به دست آوریم، این شرکت کره‌ای با معرفی تلفن جدید ال‌جی فولدر ۲ (LG Folder 2) تاشو ما را شگفت‌زده کرد.این تلفن برای افرادی با بودجه کم و کسانی که تلفن با استفاده ساده‌ را ترجیح می‌دهند، ارائه می‌شود. فولدر ۲ […]

در حالیکه ما مشتاقانه منتظر هستیم تا اطلاعات بیشتری را در مورد ال‌جی Velvet به دست آوریم، این شرکت کره‌ای با معرفی تلفن جدید ال‌جی فولدر ۲ (LG Folder 2) تاشو ما را شگفت‌زده کرد.این تلفن برای افرادی با بودجه کم و کسانی که تلفن با استفاده ساده‌ را ترجیح می‌دهند، ارائه می‌شود.

فولدر ۲ با استفاده از اسنپدراگون ۲۱۰ SoC و رم ۱ گیگابایتی تولید می‌شود. این دستگاه دارای ۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به همراه دو نمایشگر است (صفحه‌نمایش اصلی ۲٫۸ اینچی با رزولوشن QVGA و صفحه‌نمایش ثانویه‌ی تک‌رنگ ۰٫۹ اینچی برای نمایش اعلان‌ها، متون و تماس‌ها).

این تلفن تاشو دارای کلیدهای SOS Key و Hotkey است. اولی در کنار دوربین پشت ۲ مگاپیکسلی در قسمت پشتی این تلفن قرار دارد و به شما امکان می‌دهد با فشردن سه‌ باره آن در مدت زمان ۱٫۵ ثانیه با یک شماره از پیش ثبت شده تماس بگیرید. همچنین موقعیت مکانی شما را با آن شماره از طریق پیام متنی به اشتراک می‌گذارد.

از طرف دیگر، کلید فوری (Hotkey) در قسمت جلویی و بالای دکمه تماس قرار گرفته است که به شما امکان می‌دهد سرویس صوتی AI را احضار کنید یا اقدام به ضبط تماس کنید. در دسترس بودن این ویژگی‌ها به اپراتورهای مخابراتی بستگی دارد.

https://dl.greenbeautymag.com/2020/04/a9a6d1e3-ee90-4a83-8037-9f24b939972b.jpg

ال‌جی فولدر ۲ وزنی معادل ۱۲۷ گرم داشته و از اتصال بلوتوث، Wi-Fi و اتصال ۴G پشتیبانی می‌کند و همچنین یک ویژگی به نام «قفل امنیتی داده‌ها» وجود دارد که از فاش شدن ناخواسته اطلاعات کاربر جلوگیری می‌کند.

این گوشی تاشو انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری ۱۴۷۰ میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌کند و در دو رنگ سفید و خاکستری پلاتینی عرضه خواهد شد. قیمت تعیین شده برای ال‌جی فولدر ۲ در بازار کره، چیزی در حدود ۱۹۸,۰۰۰ وون (۱۵۰ دلار/ ۱۶۰ یورو) است و از روز ۲۹ فروردین (۱۷ آوریل) در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. هنوز به زمان و مناطق عرضه این گوشی در خارج از کره اشاره‌ای نشده است و نیاز است که اطلاعات آن را به دست آوریم.

مطالب خواندنی:  تراشه جدید سامسونگ برای کارت های پرداخت معرفی شد

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=15446

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.