• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

امکان برش ویدئوها در استوری‌های اینستاگرام به‌زودی مهیا خواهد شد

  • کد خبر : 14734
  • 20 بهمن 1398 - 14:33
امکان برش ویدئوها در استوری‌های اینستاگرام به‌زودی مهیا خواهد شد

اینستاگرام – که زیرمجموعه شرکت فیسبوک محسوب می‌شود – به سختی در تلاش است تا تجربه برنامه محبوب خود را بیش از پیش بهتر سازد. این شرکت در حال حاضر در حال کار برروی دو ویژگی مفید برای اینستاگرام است؛ ری‌اکشن‌ها برای پیام‌های دایرکت و ویدئو تریمر برای استوری‌ها. همانطور که پیش از این گزارش […]

اینستاگرام – که زیرمجموعه شرکت فیسبوک محسوب می‌شود – به سختی در تلاش است تا تجربه برنامه محبوب خود را بیش از پیش بهتر سازد. این شرکت در حال حاضر در حال کار برروی دو ویژگی مفید برای اینستاگرام است؛ ری‌اکشن‌ها برای پیام‌های دایرکت و ویدئو تریمر برای استوری‌ها.

همانطور که پیش از این گزارش داده بودیم، ویژگی ری‌اکشن‌ها برای پیام‌های دایرکت به شما اجازه خواهد داد تا به طور مشخص از طریق خود دایرکت به پیام‌های ارسال شده واکنش نشان دهید و برای این منظور باید مدت زمان بیشتری گزینه مربوطه را نگه دارید و سپس ایموجی مدنظر خود برای ری‌اکشن را انتخاب کرده تا ارسال شود.

طبق گزارش جدیدی که از سوی جین مانچون وانگ (Jane Manchun Wong) منتشر شده، ویدئو تریمر ویژگی مفید دیگری‌ست که اینستاگرام در حال حاضر برای اضافه کردن آن به برنامه خود، در نظر گرفته است. این ویژگی زمانی مفید خواهد بود که شما نیاز دارید تا ویدئویی با مدت زمان بالا (بیش از ۱۵ ثانیه که مدت زمان هر ویدئوی استوری شده است) را آپلود کنید؛ در این هنگام، قادر خواهید بود تا ویدئوی خود را تریم کرده یا به اصطلاح برش داده و چندین استوری ایجاد کنید؛ همانند آنچه که پیش از این برای استوری‌های واتس‌اپ انجام می‌دادید.

اینستاگرام در حال کار برروی ویدئو تریمر برای استوری‌ها است.

ــ جین مانچون وانگ (@wongmjane) 8 فوریه ۲۰۲۰ میلادی

این ویژگی در حال حاضر در مرحله توسعه است و این گفته بدین معناست که هنوز با عرضه عمومی خود فاصله دارد. با این حال، هنوز مشخص نیست که ویژگی یاد شده تقریباً چه زمانی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

مطالب خواندنی:  گزارش: ۴۹ درصد کاربران اندروید قصد مهاجرت به iOS را دارند

از آنجایی که اکثر ایرانی‌ها از اپلیکیشن اینستاگرام استفاده می‌کنند، به نظر شما عرضه این قابلیت برای استوری‌ها مفید خواهد بود یا خیر؟ خوشحال می‌شویم که نظر و دیدگاه خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=14734

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.