• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

انتشار به‌روزرسانی برای وان‌پلاس نورد در روز اول عرضه

  • کد خبر : 23443
  • 04 مرداد 1399 - 20:44
انتشار به‌روزرسانی برای وان‌پلاس نورد در روز اول عرضه

اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید برند جدید وان‌پلاس نورد (Nord) را دارند، باید بدانید که یک به‌روزرسانی منتظر است دستگاه را از بسته‌بندی خارج کنید تا نصب شود. در زمان نگارش این متن، نورد تنها چند ساعتی است که عرضه شده، اما با این حال یک به‌روزرسانی برای آن […]

اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید برند جدید وان‌پلاس نورد (Nord) را دارند، باید بدانید که یک به‌روزرسانی منتظر است دستگاه را از بسته‌بندی خارج کنید تا نصب شود. در زمان نگارش این متن، نورد تنها چند ساعتی است که عرضه شده، اما با این حال یک به‌روزرسانی برای آن منتشر شده است تا تمام جوانب دستگاه دوباره چک شده باشد.

این به‌روزرسانی نسخه آکسژن اواس (OxygenOs) را به ۱۰.۵.۱ ارتقا می‌دهد و هدفش بهسازی کارایی تماس تصویری و برخی از کارکردهای دوربین دستگاه است. بهسازی حسگر افکت عمق، افزایش کیفیت تصاویر در محیط بسته، افزایش قدرت اثربخشی در زمان گرفتن عکس‌های ۴K با نرخ فریم ۶۰ و بهبودسازی کلی دوربین برای تجربه بهتر برخی از این موارد هستند. مثل همیشه در کنار موارد یادشده، گفته می‌شود که ثبات سیستم نیز افزایش یافته است.

حجم به‌روزرسانی مذکور ۱۰۳ مگابایت است که حجم زیادی محسوب نمی‌شود. با این حال بسیار خوب است که ببینیم وان‌پلاس برای گوش‌های میان‌ رده خود نیز به‌سرعت به‌روزرسانی منتشر کرده و این کار را منحصر به پرچم‌دارهای خود نکرده است.

در روزهای آینده بیشتر از وان‌پلاس نورد خواهیم گفت و شنید.

منبع:tech.gamefa.com

مطالب خواندنی:  دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا بار دیگر تایید شد
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=23443

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.