• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
1

انتقال چت‌های واتس اپ از اندروید به آی او اس به‌زودی امکان‌پذیر می‌شود

  • کد خبر : 30192
  • 18 شهریور 1400 - 20:54
انتقال چت‌های واتس اپ از اندروید به آی او اس به‌زودی امکان‌پذیر می‌شود
واتس اپ اخیراً امکان انتقال چت‌ها از دستگاه‌های آی او اس به برخی دستگاه‌های سامسونگ را فراهم کرده بود.

واتس اپ اخیراً امکان انتقال چت‌ها از دستگاه‌های آی او اس به برخی دستگاه‌های سامسونگ را فراهم کرده بود. حالا خبرها حاکی از آن است که این شرکت قصد دارد قابلیت مذکور را بیش از پیش توسعه دهد.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،وب‌سایت WABetaInfo گزارش داده است که واتس اپ در حال توسعه قابلیت انتقال چت‌های خود است و به‌زودی به کاربران اندرویدی اجازه خواهد داد تا چت‌های خودشان را به دستگاه‌های آی او اس منتقل کنند.

هنوز هیچ تاریخ رسمی برای عرضه این قابلیت اعلام نشده، اما احتمالاً در هفته‌های آینده جزئیات بیشتری در این زمینه خواهیم شنید.

ضمناً انتظار می‌رود که برخلاف قابلیت انتقال چت‌ها از آی او اس به اندروید، انتقال چت‌ها از اندروید به آی او اس فقط محدود به گوشی‌های سامسونگ نباشد و همه گوشی‌های مدرن اندرویدی از آن پشتیبانی کنند. البته این کار احتمالاً نیاز به شرایطی خواهد داشت که یکی از آن‌ها اتصال دستگاه اندرویدی به آی او اس از طریق یک کابل USB-C به لایتنینگ خواهد بود. ضمن اینکه مثل اپلیکیشن اسمارت سوئیچ سامسونگ، نیاز به یک اپلیکیشن اختصاصی برای این انجام کار روی دستگاه‌های آی او اس خواهد بود.

بنابراین در کوتاه‌مدت انتظار می‌رود که واتس اپ به‌تدریج قابلیت انتقال چت‌ها از آی او اس به اندروید را توسعه دهد و آن را برای دستگاه‌های غیرسامسونگی نیز عرضه کند. هرچند واتس اپ زمان دقیقی برای این کار مشخص نکرده است، اما تائید کرده که قابلیت مذکور را برای همه گوشی‌های اندرویدی عرضه خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=30192

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.