• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

انقلاب در عکاسی با نصب ۱۶حسگر روی یک دوربین

  • کد خبر : 19510
  • 24 خرداد 1399 - 21:21
انقلاب در عکاسی با نصب ۱۶حسگر روی یک دوربین

شرکت لایت که قبلاً دوربین‌های پنج گانه گوشی نوکیا ۹ را برای ارتقای کیفیت عکاسی گوشی یادشده طراحی کرده بود، فناوری تازه ای را ابداع کرده که عکاسی حرفه‌ای را تسهیل می‌کند. شرکت لایت بیانیه‌ای صادر و اعلام کرده برای غلبه بر محدودیت‌های عکاسی با حسگرهای کوچک دوربین‌های امروزی به دنبال نصب دهها حسگر با […]

شرکت لایت که قبلاً دوربین‌های پنج گانه گوشی نوکیا ۹ را برای ارتقای کیفیت عکاسی گوشی یادشده طراحی کرده بود، فناوری تازه ای را ابداع کرده که عکاسی حرفه‌ای را تسهیل می‌کند.

شرکت لایت بیانیه‌ای صادر و اعلام کرده برای غلبه بر محدودیت‌های عکاسی با حسگرهای کوچک دوربین‌های امروزی به دنبال نصب دهها حسگر با نقاط تمرکز کانونی متفاوت است تا با ترکیب داده‌های همه این دوربین‌ها، عکس نهایی با کیفیت مناسب به دست آید.

این شرکت نمونه اولیه چنین دوربینی را تولید کرده که ال ۱۶ نام دارد و قیمت آن ۲۰۰۰ دلار است. کارشناسان این دوربین جدید را یک شگفتی مهندسی توصیف کرده‌اند که کیفیت عکاسی با آن بسیار بیشتر از دوربین‌های گوشی‌های هوشمند است. دوربین یادشده دارای ۱۶ حسگر است و البته مشخص نیست آیا امکان نصب این تعداد حسگر بر روی گوشی‌های هوشمند کوچک وجود دارد یا خیر.

دریافت و ذخیره سازی داده‌های ۱۶ حسگر دوربین توسط پردازنده‌های گوشی‌های هوشمند مهم‌ترین چالشی است که انتقال این فناوری به تلفن‌های همراه را دشوار می‌کند.

شرکت لایت در بیانیه خود اعلام کرده دیگر در صنعت تولید گوشی‌های هوشمند فعالیت نخواهد کرد و بنابراین تجاری سازی این فناوری برای استفاده در گوشی‌ها با ابهام مواجه است.

منبع:مهر،ورج،

مطالب خواندنی:  استفاده ابتکاری از گرافیت برای خنک کردن گوشی‌ها
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=19510

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.