• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
3
مدتی قبل اپل از توسعه نسخه وب برنامه فیس تایم برای اندروید و ویندوز خبر داد

اپل، FaceTime را به اندروید می‌آورد

  • کد خبر : 29007
  • 31 خرداد 1400 - 9:33
اپل، FaceTime را به اندروید می‌آورد
مدتی قبل اپل از توسعه نسخه وب برنامه فیس تایم برای اندروید و ویندوز خبر داد، در این خبر نحوه استفاده از این برنامه در تلفن های اندرویدی را می خوانید.

اپل از ورود برنامه Facetime به دستگاه‌های اندرویدی خبر داد، گامی که در نوع خود اولین مورد از ورود برنامه‌های اپل به اندروید محسوب می‌شود، استفاده از این ویژگی و برنامه‌ها منحصراً در سیستم یکپارچه اپل و دستگاه‌های آن بود.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از بیتوته،اپل در کنفرانس WWDC خود که مدتی قبل برگزار شده بود از توسعه فیس تایم از طریق وب برای اندروید و ویندوز توضیحاتی را ارائه کرد.

 

نحوه استفاده از FaceTime در تلفن‌های اندرویدی

اگرچه اپل به دارندگان تلفن‌های اندرویدی اجازه استفاده از این سرویس را می‌دهد، اما این امر مستقیماً مختص به اندروید نیست، زیرا اپل زحمت تهیه برنامه خاصی برای سیستم عامل‌های دیگر را نمی‌کشد، بلکه فقط نسخه وب این برنامه را توسعه می‌دهد که از طریق لینک دعوت ویژه قابل دسترسی است.

این دعوت به طور انحصاری از گوشی‌های آیفون ارسال می‌شود، بنابراین کاربر برای شروع مکالمه باید گوشی آیفون داشته باشد. کاربر می‌تواند دعوت نامه را مستقیماً از طریق برنامه ارسال کند و پس از اجرای آن بر روی آیفون، روی لینک ارسال دعوت نامه کلیک کند. کاربر در این نسخه می‌تواند هر شخصی را که می‌خواهد به مکالمه خود اضافه کند.

 

همچنین در این نسخه کاربر می‌تواند لینک دعوت را از طریق هر شبکه اجتماعی که ترجیح می‌دهد برای دوستان و مخاطبینش ارسال کند. وقتی لینک برای کاربر تلفن اندرویدی فرستاده شد، او می‌تواند در این برنامه ثبت نام کند و سپس همانند کسانی که آیفون یا یکی از محصولات اپل را دارند از این برنامه استفاده کند.

مطالب خواندنی:  شایعه: قابلیت سایدلود اپل در آیفون نیمه اول سال ۲۰۲۴ از راه می‌رسد

منبع:باشگاه خبرنگاران، اخبار الیوم،

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=29007

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.